حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس
80 نفر از بسیجیان دختر و پسر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس كرمانشاه اعزام شدند.

به گزارش شهدای ایران، مجید پودینه، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان «زهک» گفت: بیش از 80 نفر از بسیجیان دختر و پسر در قالب كاروان راهیان نور به كرمانشاه اعزام شدند.
بنا بر این گزارش، پودینه هدف از این اعزام را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانشآموزان با رشادتها و از خودگذشتگی های رزمندگان در دفاع مقدس دانست.