کد خبر: ۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس

80 نفر از بسیجیان دختر و پسر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس كرمانشاه اعزام شدند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید
به گزارش شهدای ایران، مجید پودینه، مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان «زهک» گفت: بیش از 80 نفر از بسیجیان دختر و پسر در قالب كاروان راهیان نور به كرمانشاه اعزام شدند.
 
بنا بر این گزارش، پودینه هدف از این اعزام را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانش‌آموزان با رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ های رزمندگان در دفاع مقدس دانست.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار