حفظ جایگاه ایثار و شهادت باید از متولیان امر آغاز شود
استاندار کرمان گفت: ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در دستگاهها باید تبلور و جلوه همه ارزشها باشند.

به گزارش شهدای ایران از ایسنا، اسماعیل نجار در جمع نمایندگان ایثارگران دستگاههای اجرایی استان گفت: در کشورهای مختلف مردم احترام را نسبت به رزمندگان خود حتی اگر این حضور در جنگ برای کشورگشایی باشد، یک امر واجب میدانند. با این وجود عزت و احترامی که ما باید نسبت به رزمندگان دفاعمقدس کشورمان داشته باشیم، بیش از دیگر کشورها است، زیرا ما به دفاع از سرزمین اسلامی خود برخاستیم. اساسیترین امری که در حفظ جایگاه رفیع ایثار و شهادت باید به آن توجه داشته باشیم، این است که در ابتدا متولیان امر باید به این مسئله بپردازند.
وی بیان کرد: شهدا و ایثارگران ما برای رسیدن به این مقام و منزله بیشترین هزینه را پرداخت کردند، لذا ایثارگر در یک مجموعه باید تبلور و جلوه همه ارزشها باشد. ایثارگران در ادارات باید بهترین و دقیقترین نوع کار را ارائه دهند تا به عنوان الگو در داخل و تأثیرگذار در خارج از مجموعه پذیرفته شوند.
استاندار کرمان گفت: اگر بخواهیم سخن ما مؤثر باشد، باید بیشتر از دیگران کار کرد و اعمال را با دقت بیشتر انجام داد، ارباب رجوع باید بهترین نوع برخورد را از ایثارگر ببیند.