کد خبر: ۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰
همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل (ع)

بازیکنان و کادرفنی استقلال به دیدار جانبازان می‌روند

بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال تهران به دیدار جانبازان می‌روند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید
به گزارش شهدای ایران به نقل از سایت باشگاه استقلال، اعضای تیم استقلال امروز یکشنبه پس از برگزاری تمرین نوبت عصر راهی آسایشگاه جانبازان ثارالله خواهند شد تا دیداری با جانبازان این آسایشگاه داشته باشند.
 
روز یکشنبه مصادف با میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز است.
انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار:
سمیه
|
-
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
0
0
تا کنون به دیدار جانبازان در آسایشگاه نرفته ام و فقط همین جمله را می توانم به آنها از خلوص دل بگویم که حلالمان کنید ان شا الله که بتوانیم ادامه دهنده راهتان که راه سید الشهدا است باشیم التماس دعا
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار