واکنش جانبازان به مسائل مطرح شده در نشست خبری بنیاد شهید
سید حمید میر سرابی جانباز 70 درصد و یکی از جانبازان بستری در آسایشگاه بقیه الله نسبت به برخی از مطالب گفته شده در نشست خبری روز گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران واکنش نشان داد و آنها را رد کرد.
وی در نخستین اظهارات خود نسبت به سخنان هادیانی مبنی بر حضور 10 جانباز از 14 جانباز در این آسایشگاه واکنش نشان داد و گفت: این اظهارات را رد می کنم زیرا به غیر از یک نفر از همکاران ما که به علت وخامت وضع جسمانی در بخش اورژانس بیمارستان خاتم بستری است مابقی جانبازان در این مرکز حضور دارند.
میر سرابی در پاسخ به این سوال که با توجه به آسایشگاه خصوصی در نظر گرفته شده برای جانبازان چرا اقدام به ترک محوطه بقیه الله نمی کنند اظهار داشت: بر خلاف گفته های ایشان که گفته بودند در مجتمع شهید بهشتی فضایی را برای اسکان ما فراهم کرده بودند باید بگویم که با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که خود آنها هم با کمبود فضا روبرو هستند و چنین امری ( انتقال ما به آنجا ) عملی نیست. در حقیقت آنها جایی را برای ما درنظر نگرفته اند و هنوز هیچ فضایی را پیشنهاد نکرده اند.
این جانباز 70 درصد سپس به سخنان خسروآبادی مدیر کل روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران پیرامون اینکه اگر کسی مدعی ضرب و شتم است این موضوع را اعلام کند واکنش نشان داد و ادامه داد:البته که خود جانبازان مدعی هستند. زمانی که نیروهای حراست بنیاد شهید به درون محوطه آسایشگاه آمده بودند با مقاومت ما روبرو شدند و ما از آنها درخواست خروج از این مرکز را کرده بودیم که در نهایت کار به درگیری و ضرب و شتم جانبازان توسط آنها کشیده شد به حدی که لباس برخی پاره شد و بعضی ها زخمی شدند.