کد خبر: ۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

آیا تاریخ مصرف جانبازان ارتشی برای بنیاد تمام شده ؟!

این جمله ای است که سلیمان شکری جانباز 35 درصد اعصاب و روان ( البته از نظر ارتش65 درصد ) اصرار داشت تا خبرنگار پایگاه شهدای ایران آن را به گوش مسئولین برساند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران، "سلیمان شکری" که 30 سال به ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده است می گوید: آنقدر به بهانه کمبود بودجه و اعتبار، پول روانپزشکانی را که به ما خدمت می دادند را پرداخت نکردند که این پرشکان از پذیرش ما جانبازان خودداری می کنند.

این گزارش می افزاید: این دسته شکایات از وضعیت نامناسب بهداشتی درمانی گویا تنها به این جانباز ختم نمی شود. "روشن پور" جانباز دیگری است که از این شرایط ابراز گله کرده و می افزاید ما جانبازان به پزشکان خوب نیازمندیم ولی این در حالی است که متاسفانه در صورت بروز هرگونه مشکلی باید در سطح شهر راه بیفتیم و پزشکی را پیدا کنیم که علاوه بر داشتن مهارت لازم و کافی در درمان، ما را با بیمه تکمیلی ویزیت و درمان کند.

گفتنی است وی که در طول 8 سال دفاع مقدس هم از لحاظ اعصاب و روان و هم از ناحیه فک، گوش و زانو دچار صدمه شده از پزشکانی می گوید که برای انجام یک عمل جراحی 20 میلیون تومان زیر میزی می خواهند.

البته فقدان وجود پزشکان حاذق برای درمان جانبازان تنها به این شخص معطوف نشده و جانبازان دیگری همچون "یونس نورعلی وند" نیز ازا ین وضعیت شکایت دارند.

در ادامه این گزارش آمده: "عباس کریم شاهیان" جانباز 25 درصد (56 درصد از نظر ارتش) برادر شهید و آزاده نیز در این باره می گوید اگر قانون خدمات جانبازان که 20 سال است در مجلس خاک می خورد به تصویب برسد بسیاری از مشکلات جانبازان حل خواهد شد اما من فکر می کنم که تصویب این قانون به نفع برخی از آقایان و نمایندگان نیست.

به هر حال امیدوارم که مسئولین محترم به فکر چاره و راه حلی برای وضعیت ما جانبازان بوده و فرافکنی را کنار بگذارند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار