استقلال مجلس به معنای درگیری با دولت نیست

سید سعید حیدری طیب نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار پارلمانی شهدای ایران گفت: توفیق حاصل شد خدمت مقام عظمای ولایت رسیدیم و ایشان توصیه هایی اخلاقی و دین باورانه به ما داشتند.
نماینده کرمانشاه افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند باید مجلسی زنده و سالم داشته باشیم و با حضور مفید و مشارکت فعال در جلسات، پرهیز از مشاجرات لفظی و هیاهوها و جارو جنجال که در شان مجلس نیست و پرهیز از تعرض به آبروی دیگران، پرهیزاز دنیاگرایی و داشتن نییت خالص در کارها به سوی آینده ای روشن گام برداریم. در حقیقت تاکید ایشان حول محوریت اتحاد و یکپارچگی قوا بر پایه منطق بود.
وی خاطرنشان کرد: حضرت آقا پیرامون استقلال مجلس فرمودند استقلال مجلس به معنای درگیری با دولت و سایر قوا نیست بلکه با تعامل مثبت و نقد سازنده است که مجلس می تواند خود را ثابت کند.
همچنین ایشان بر نقش قانونگذاری و خود نظارتی هم تاکیده کردند و نقش کمسیونها را در تصمیم گیری برای نظام به عنوان اتاق فکر مهم دانستند و بر حضور مفید و سازنده نمایندگان تاکید کردند.
حیدری نماینده کرمانشاه در پایان تصریح کرد: دیدگاه بنده این است که این دیدار در ابتدای کار مجلس نهم چشم انداز نمایندگان این دوره را تعیین کرد و برماست که همه فرمایشات ایشان را در مسیر ساخت و آبادانی کشور و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و رفتارهای خودمان نصب العین قرار دهیم.

حاج سعيد مخلصتيم به مولا. پيرو ولايت باش و خدمتگزار مستضعفان. يا علي