کد خبر: ۱۵۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰

شهادت یک محیط بان در درگیری با اشرار مواد مخدر

جانشین مدیرکل محیط زیست استان یزد از شهادت یک محیط بان در درگیری با اشرار خبر داد.
به گزارششهدای ایران  ،محمدرضا ذوالفقاری جانشین مدیرکل محیط زیست استان یزد از شهادت یک محیط بان در درگیری با اشرار خبر داد.

ذوالفقاری گفت: پیش از ظهر امروز علی‌اکبر قنبری‌راد محیط‌بان استان یزد در حین گشت و کنترل در منطقه‌ای مابین بهاباد و اردکان تحت مدیریت این استان در مواجهه با اشرار مواد مخدر درگیر شد و به شهادت رسید.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار