جوابیه جانبازان به برخی شایعات

متن این بیانیه به قرار زیر است :
به دنبال وقایع رخ داده در 17 خرداد در آسایشگاه بقیه الله تهران و از آنجا که پایگاه خبری شهدای ایران همواره در صدد پیگیری مشکلات قشر ایثارگر بوده و هست و سابقه ایستادن در مقابل تخریب گلزار شهدای سراسر کشور را داشته و دارد جانبازان آسایشگاه بقیه الله در طی تماس با این پایگاه خبری و با ارسال بیانیه ای خواستار رسانه ای شدن و پیگیری این مسئله گردیدند.
از همان ابتدا نیز مسئولین این پایگاه خبری با مطلع کردن سایر رسانه ها و هماهنگی لازم با آسایشگاه امکان حضور تمامی رسانه های داخلی را برای پیگیری امر و شنیدن سخنان جانبازان فراهم کردند تا جایی که تمامی رسانه ها در مسئله پیش آمده سخنان تمامی مسئولین امر را نیز شنیدند.
نگاهی به اخبار منتشر شده در روزنامه تهران امروز – سیاست روز – خبرگزاری دانشجو – پایگاه خبری مشرق و حتی بازدید رسمی جنبش عدالتخواه دانشجویی گواه این سخن است. زیرا این رسانه ها اخبار و وقایع روی داده پیرامون آسایشگاه بقیه الله را از این پایگاه خبری بر نداشته بلکه خود نیرو و خبرنگاری مستقل را برای تهیه خبر به آسایشگاه اعزام کرده اند.
شاهدان عینی این ماجرا گواهی می دهند که آن روز فقط مردم منتطقه زعفرانیه تهران که از روی دلسوزی و انسان دوستی غذا و شربت برایمان آوردند در آن آسایشگاه حضور داشتند.حال آیا انصاف است ایشان را نفوذی جریان انحرافی دانست ؟!!
بسیار واضح و مبرهن است سونامی فرهنگی ، نه ساخت مرکز توانبخشی است که خواسته جانبازان می باشد نه حقوق حقه جانبازان از مسئولین که طبیعتا یک امر طبیعی است بلکه یک سونامی فرهنگی آنجایی است که به ادعای جانبازان و گواه شاهدان عینی (همسایگان آسایشگاه بقیه الله)کارمندان حراست بنیاد شهید، جانبازان را مورد ضرب و شتم قرار می دهند که این موضوع از سونامی هم بدتر است.
جامعه ایثارگری هیچ وقت مدح رئیس بنیاد شهید را در رثای مدیر اصلی جریان انحرافی از یاد نخواهد برد . جامعه ایثارگری به خوبی می داند که مسعود زریبافان و لیدر جریان انحرافی اتفاقا نه تنها مشکلی با هم ندارند بلکه همواره در طول فعالیت اجراییشان ایشان را مورد تمجید و تشویق قرار داده اند. لذا چگونه ممکن است جریان انحرافی علیه رئیس بنیاد شهید اقدامی صورت دهد ؟؟؟
همچنین بعد از درخواست مکتوب جانبازان آسایشگاه بقیه الله، امت حزب الله متشکل از تعدادی از جوانان بسیجی در این محل مشغول نظافت، آشپزی و انجام امور شخصی جانبازان هستند که نه تنها وابسته به هیچ جریانی نیستند بلکه نیروهای بسیجی دانشگاهها می باشند که تقریبا هم خبرنگاران شاهد حضور و فعالیتشان در جهت خدمت رسانی به جانبازان بوده اند.
قطعا ما قدرت تشخیص جریانات سیاسی و منفعت طلب را داشته و داریم واجازه نخواهیم داد کسی امور این آسایشگاه و پیگیری این مسئله را در دست خویش بگیرد. چرا که خود جانبازان بهتر از هر کس دیگری توانایی لازم برای ادای سخنانش را دارند و به شایعه پراکنان نیز اعلام می کنیم که مشکل جانبازان یک مشکل سیاسی نیست بلکه صرفا یک مشکل صنفی بوده است.
![]()
حالا دیگه جانبازی هم شد یکی از صنف های مملکت؟!
ببخشید این 14 نفر چرا فکر میکنن خونشون از بقیه جانبازها رنگین تره و باید برای اینها یه وضعیت فراقانونی وجود داشته باشه؟!