کد خبر: ۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

یادواره شهدای منطقه 11 شهرداری تهران برگزار شد

ستاد یادواره شهدای منطقه 11، به مناسبت هفته ایثار و شهادت در 6 محله این منطقه مراسم بزرگداشتی را برگزارمی کند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران، به مناسبت فرا رسیدن هفته ایثار و شهادت، ستاد یادواره شهدای شهرداری منطقه 11 تهران در محله های اسکندری، حر، دخانیات، مخصوص، حشمت الدوله و جمهوری، با دعوت از خانواده شهداء و ایثارگران، یادواره شهدای محلات را برگزار و ضمن گرامیداشت خاطره شهداء، آزاد سازی خرمشهر را جشن گرفت.

بنابر این گزارش این برنامه ها با همکاری بسیج شهری، امور ایثارگران شهرداری و شورایاری محلات برگزار شد.

قراراست یادواره محله حشمت الدوله 8 خرداد در حسینیه ائمه اطهار (ع) و یادواره محله جمهوری 11خرداد در مسجد میثم برگزارشود.

انتهای پیام 

 

انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار:
فاطمه
|
-
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
0
اي كاش يادي از مادران شهداي منطقه بكنيد
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار