یادواره شهدای منطقه 11 شهرداری تهران برگزار شد
ستاد یادواره شهدای منطقه 11، به مناسبت هفته ایثار و شهادت در 6 محله این منطقه مراسم بزرگداشتی را برگزارمی کند.

به گزارش شهدای ایران، به مناسبت فرا رسیدن هفته ایثار و شهادت، ستاد یادواره شهدای شهرداری منطقه 11 تهران در محله های اسکندری، حر، دخانیات، مخصوص، حشمت الدوله و جمهوری، با دعوت از خانواده شهداء و ایثارگران، یادواره شهدای محلات را برگزار و ضمن گرامیداشت خاطره شهداء، آزاد سازی خرمشهر را جشن گرفت.
بنابر این گزارش این برنامه ها با همکاری بسیج شهری، امور ایثارگران شهرداری و شورایاری محلات برگزار شد.
قراراست یادواره محله حشمت الدوله 8 خرداد در حسینیه ائمه اطهار (ع) و یادواره محله جمهوری 11خرداد در مسجد میثم برگزارشود.
انتهای پیام

اي كاش يادي از مادران شهداي منطقه بكنيد