این مانتو در ویترین یک بوتیک در شمال شهر تهران با قیمت ۲۰۰هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.*مشرق
با عرض پوزش؛ برادرانه با تیم مذاکرهکننده کشورمان/ آیا این اظهارات مقامات بلندپایه آمریکایی درست است؟ ( نظر)
کاش گداها این موضوع را بفهمن و لباسهای خود را در شمال تهران به فروش بگذارند