کد خبر: ۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

اجلاسیه زنان مقاومت در خرمشهر برگزار می‌شود

فرماندار خرمشهر گفت: به‌ مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، یکم خردادماه اجلاسیه زنان مقاومت در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

  به گزارش شهدای ایران به نقل فارس عبدالله حسینی در خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر از جایگاه و اهمیت والایی در تداوم نظام و انقلاب ایران اسلامی برخوردار است.

وی افزود: باید این روز بزرگ را ارج نهاد و گرامی‌ داشت.

فرماندار خرمشهر با اشاره به برگزاری اجلاسیه زنان مقاومت به‌ مناسبت این روز پرافتخار در خرمشهر خاطر نشان کرد: اجلاسیه زنان مقاومت، یکم خردادماه سال جاری در سالن نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سوم خرداد یک حماسه ملی است؛ اگر حضور ملت در صحنه جبهه‌های دفاع نبود، نه حماسه آن پیروزی تحقق می‌یافت و نه حماسه حضور مردم در جشن پس از پیروزی صورت می‌گرفت.

حسینی عنوان کرد: به حق می‌توان گفت پاسداشت فتح خرمشهر در گرو گرامیداشت حضور مردمی در همه صحنه‌هاست.

وی همچنین تصریح کرد: اگر امروز در هر شهر و روستا از گلزار شهیدان گذر کرده و تاریخ نقش بسته بر سنگرها را مرور کنیم، خواهیم دید که مجموعه شهیدان سوم خرداد 1360 الگویی کوچک از ملت مقاوم ایران است که همچون سپهری‌ پر ستاره می‌درخشد.

فرماندار خرمشهر گفت: شادی‌های به یاد ماندنی خودجوش و سراسری پس از آزادسازی خرمشهر نیز برگ دیگری از این حماسه ملی بود و نشان داد که مردم سراسر بلاد ایران اعم از آن‌که هرگز خرمشهر را به چشم دیده باشند یا نه چگونه از شنیدن خبر این پیروزی ساعت‌ها به پایکوبی پرداختند و رفتن دشمن اشغالگر را از خاک میهن جشن گرفتند.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری کنگره، یادواره و همایش‌هایی در زمینه دفاع مقدس مشارکت و حمایت همگانی دستگاه‌ها را می‌طلبد، افزود: عملیات بیت‌المقدس از جمله حیاتی‌ترین و مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس است و شهیدانی چون جهان‌آرا، جان خود را در این عملیات فدای دفاع از خاک وطن و حفظ نظام اسلامی کردند.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار