کد خبر: ۱۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

نخستین یادواره ی شهدای فنی در دانشگاه تهران

دیروز سه شنبه 26اردیبهشت ماه اولین یادواره ی شهدای فنی در تالار کوثر دانشکده فنی برگزار شد .
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

در همایش یادواره ی شهدای فنی ، سردار جعفر جهرودی زاده و دریا دار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش سخنرانی کردند . در این مراسم از خانواده  شهید رضا سلیمان زاده -از شهدای دانشکده فنی - و از آقای حسین تاجیک جانباز جنگ و فارغ التحصیل دانشکده فنی تقدیر شد .

 پایان این مراسم با شعر خوانی یکی از دانشجویان و بیانیه ی دانشجویان این دانشکده به پایان رسید.

لازم به ذکر است در این بیانیه دانشجویان خواستار نامگذاری اماکن دانشگاه به نام شهدا شدند .این برنامه توسط بسیج دانشجویی و با همکاری شهرداری منطقه 6 ، امور شاهد و ایثارگر و مسئولین دانشکده و فرهنگسرای شفق برگزار شد .

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار