در حاشیه سخنرانی روحانی در روز کارگر
با عرض پوزش؛ برادرانه با تیم مذاکرهکننده کشورمان/ آیا این اظهارات مقامات بلندپایه آمریکایی درست است؟ ( نظر)
تقصير دولت قبليه...تقصير دولت قبليه ...تقصير دولت قبليه...
خوب خوابش مي گيره.....