شهدای شیمیایی مظلومترین شهداء محسوب میشوند
به گزارش شهدای ایران به نقل از ایسنا, سرهنگ سیفاله ایمانی كه در جلسه برنامهریزی یادواره 700 شهید «گروه 24 بعثت و 8000 هزار شهید شیمیایی» سخن میگفت، اعلام كرد: این یادواره برای نخستین بار با این عنوان در كشور برگزار میشود.
وی اظهار داشت: برگزاری یادوارههای شهدا برای یادآوری به ما زندهها است كه فراموش نكنیم چه خونهایی برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب بر زمین ریخته شده است.
سرهنگ ایمانی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس افرادی كه در یگان جنگ نوین در دفاع از ارزشهای اسلام وانقلاب اسلامی جانفشانی میكردند یا شهید شدند و یا اگر زنده ماندهاند به جرأت میتوان گفت كه همه آنها آسیبدیده سلاحهای شیمیایی هستند.
وی یادآور شد: اقدامات فراوانی برای برگزاری یادواره شهدای شیمیایی انجام شده و یادواره با حضور سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و خبرنگاران داخلی و خارجی در بروجرد برگزار میشود.
سرهنگ ایمانی اظهار داشت: برنامههای مختلفی از جمله برپایی نمایش عكس از سوی واحد ایثارگران وزارت امورخاجه برگزار میشود.
این یادواره روز سوم خرداد ماه سال جاری در سالن ولایت شهرستان بروجرد برگزار و پیام رئیس جمهور در این یادواره قرائت میشود.