کد خبر: ۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

شهدای شیمیایی مظلوم‌ترین شهداء محسوب می‌شوند

فرمانده گروه 24 بعثت نیروی زمینی سپاه گفت: شهدای شیمیایی مظلوم‌ترین و ایثارگرترین شهداء محسوب می‌شوند.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش شهدای ایران به نقل از ایسنا, سرهنگ سیف‌اله ایمانی كه در جلسه برنامه‌ریزی یادواره 700 شهید «گروه 24 بعثت و 8000 هزار شهید شیمیایی» سخن می‌گفت، اعلام كرد: این یادواره برای نخستین بار با این عنوان در كشور برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا برای یادآوری به ما زنده‌ها است كه فراموش نكنیم چه خون‌هایی برای زنده نگه داشتن اسلام و انقلاب بر زمین ریخته شده است.

سرهنگ ایمانی گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس افرادی كه در یگان جنگ نوین در دفاع از ارزشهای اسلام وانقلاب اسلامی جانفشانی می‌كردند یا شهید شدند و یا اگر زنده مانده‌اند به جرأت می‌توان گفت كه همه آنها آسیب‌دیده سلاح‌های شیمیایی هستند.

وی یادآور شد: اقدامات فراوانی برای برگزاری یادواره شهدای شیمیایی انجام شده و یادواره با حضور سردار عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و خبرنگاران داخلی و خارجی در بروجرد برگزار می‌شود.

سرهنگ ایمانی اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله برپایی نمایش عكس از سوی واحد ایثارگران وزارت امورخاجه برگزار می‌شود.

این یادواره روز سوم خرداد ماه سال جاری در سالن ولایت شهرستان بروجرد برگزار و پیام رئیس جمهور در این یادواره قرائت می‌شود.

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار