کد خبر: ۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۰

تجلیل از مادران شهدا در ایستگاههای مترو

«جشن میلاد بانوی اخلاق» به منظور تجلیل از مادران معظم شهدا در ایستگاه‌های مترو حرم مطهر، تجریش، صادقیه، امام خمینی (ره) و ولیعصر (عج) برگزار می‌شود.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

حجت‌الاسلام مرتضی جعفرپور معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهر‌ه‌برداری مترو اظهار داشت: روز شنبه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) در ایستگاه‌های مترو تجریش، صادقیه، امام خمینی (ره) و ولیعصر (عج) برنامه‌ای با عنوان «جشن میلاد بانوی اخلاق» برگزار می‌شود که در این برنامه از مادران شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: مولودی‌خوانی، توزیع هدایای فرهنگی و کتاب زندگانی حضرت زهرا (س)، خاطره‌گویی مادران شهدا در جمع مسافران و تجلیل از مادران شهدا از برنامه‌های ویژه این مراسم خواهد بود.

معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهر‌ه‌برداری مترو بیان داشت: روز پنج‌شنبه نیز در ایستگاه مترو حرم مطهر، جوار مزار معطر شهدا و حرم مطهر امام خمینی (ره) از مادران شهدا تجلیل می‌شود.

انتشار یافته: ۱
غیر قابل انتشار:
فاطمه
|
-
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
0
از اینکه بیاد خانواده شهدا هستید و در چنین روزهایی وبه مناسبتهای مختلف از این عزیزان تجلیل به عمل می آورید جای بسی خوشحالیست البته من لیاقت آنکه از خانواده شهدا باشم نیستم اما ای کاش کمی هم به مسئله حجاب وپوشش خانمها وآقایان بیشتر اهمیت داده بشود فکر نمی
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار