کد خبر: ۱۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰

پیام وزیر ارشاد برای درگذشت حبیب‌الله معلمی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت "حاج حبیب‌الله معلمی" پیامی صادر کرد.
برای دیدن تصویر بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری شهدای ایران؛متن پیام سیدمحمد حسینی به شرح زیر است:

 

«هو الحی

 

 

ساغر افتاده ز دست صنم باده‌فروش / آخ ای خاک تو هم سهمی از این باده بنوش

 

 

آن که میخانه شده شور و شعور و شعرش / تربت عشق چه مستانه گشودش آغوش

 

 

خبر ناگوار ارتحال یار انقلاب و پیرغلام دربار عشق و خادم آستان معرفت و کرامت، شاعر ناله‌ها و نوحه‌های دوران عشق‌ورزی رزمندگان با صدای نای پرنوای آهنگران "حاج حبیب‌الله معلمی" به جنگ دل آمد و پذیرشش مشکل آمد بر آنانی که با ابتهالش، انفعال و حالی داشتند.

 

 

حاج حبیب‌الله معلمی، دهقان فداکاری بود که به انگشت، نشتی سد فرهنگ را در حد وسع مانع می‌شد و با دل‌سروده‌هایش از هجمه بدنواهای بی‌فرهنگی می‌کاست.

 

 

شوق معنویت در معیت ذوقش بود و همراه با حاجبان درگاه قرب، درهای تقرب را می‌گشود.

 

 

خدایش با مولایش محشور فرماید و دروازه‌های شفاعت ائمه اطهار را بر رویش بگشاید.»

 

نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
captcha
آخرین اخبار