شهدای ایران shohadayeiran.com

کد خبر: ۷۷۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای سرگشاده به حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، نسبت به ساخت و سازهای اشرافی در حرم امام خمینی واکنش نشان دادند.
به گزارش شهدای ایران، جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه‌ای سرگشاده به حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، تولیت حرم امام خمینی(ره)، نسبت به ساخت و سازهای اشرافی در حرم امام خمینی واکنش نشان دادند.

متن این نامه به شرح ذیل می‌باشد:

امام روح الله:«با حفظ جهات شرعی در مورد زمین مذکور با پیشنهاد حجت‌الاسلام، آقایان خامنه‌ای و هاشمی، موافقت می‌شود. ان شاء الله در کنار ساختن مصلای تهران، در ساختن‌ بینش کفرستیزی مسلمانان موفق باشید. ضمناً سادگی مصلا باید یادآور سادگی محل عبادت مسلمانان صدر اسلام باشد. و شدیداً از زرق و برق ساختمان‌های مساجد اسلام امریکایی جلوگیری شود.»   ( ۲۳/۸/۱۳۶۷ )


حاج‌آقا!این

تولیت حرم امام روح الله؛ حجت الاسلام  و المسلمین سید حسن خمینی
سلام علیکم؛

حضرت روح الله را پیش از آن که به شناسنامه ی سازمان  ثبت و احوال شان بشناسیم، به روش و منش گرامی شان شناخته ایم و نسبت و قرابت هر کس با آن بزرگوار را به معیار افکارحضرتش (ره) سنجیده ایم.


حاج‌آقا!این

چه فراوانند، آزادگان و عدالتخواهانی که در گوشه گوشه جهان با ملیت های گوناگون با اقتدا به خمینی کبیر ، علم مبارزه را به دوش گرفته اند که فرمود :((من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند ، و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند ، میبوسم… )) که همین ها فرزندان ِ رشید تفکر امام مستضعفان هستند و نیز هستند کسانی که در مرزهای همین کشورند  و به استناد عملکردشان، نسبتی با امام ( ره ) ندارند.


حاج‌آقا!این

حاج آقا؛

اخیرا تصاویری از حرم امام (ره)  منتشر شد که سخت متعجب و بعد متاسفمان کرد .این عکس ها _ به عنوان آینه عملکرد جنابتان _ چه سنخیتی با امام کپر نشین ها و پابرهنگان دارد؟!
تصاویر منتشر شده را در کنار تصاویر حسینیه جماران گذاشتیم و از دریچه ی قیاس نگریستیم ، اما هیچ نسبتی نیافتیم و از همین مدخل سوالی ذهنمان را درگیر ساخت که: « این حرمِ تولیت است یا شما تولیتِ حرم هستید؟! »

این حرم را برای چه کسی ساخته اید؟ برای مسئولینی که با الگانس بیایند تجدید بیعت کنند و عکس انتخاباتی بگیرند و بروند؟! یا برای امام ِ 15 خرداد که میفرماید : «بررسی کنید اشخاصی که در 15 خرداد جان دادند، سنگ قبرهای آن‌ها را ببینید، کی بودند این‌ها؟ اگر یک سنگ قبر از این قشرهای دیگر غیر اسلامی پیدا کردید، آن‌ها هم شرکت داشته‌اند، اگر در قشرهای اسلامی یک سنگ قبر از آن درجه‌های بالا پیدا کردید، آن‌ها هم شرکت داشته‌اند، ولی پیدا نمی‌کنید. هرچه هست از این قشر پایین است، این قشر کشاورز است، این قشر کارگر است، این تاجر مسلم است، این کاسب مسلم است، این روحانی متعهد است، هرچه هست از این قشر است، پس 15 خرداد را به تبع اسلام این‌ها به وجود آوردند و به تبع اسلام این‌ها حفظ کردند و به تبع اسلام این‌ها نگهداری می‌کنند. »صحیفه‌ی نور، ج 7 ، ص 54، ،
1358/3/12



حاج‌آقا!این

این حرم ِ 5 ستاره ! متعلق به امامی است که در گرمای نجف حاضر نبود به اندازه ی یک کولر سطح زندگیش از مردم عادی بالاتر برود؟! نکند گمان کرده اید از این طریق _العیاذ بالله_ به امام(ره) شأن و منزلت عطا میفرمایید؟! شرف المکان بالمکین…. اگر به این برج و باروها بود که پابرهنگان خمینی می بایست فوج فوج به بیل گیتس و لری الیسون ایمان می آوردند!

حاج‌آقا!این

فکر نمی کنید آنان که از اقصی نقاط جهان به شوق زیارت قبر امام روح الله تشریف می آورند، با دیدن  حرمی که این بلای ِ پر زرق و برق! را سرش آورده اید گمان می کنند که راه را اشتباه آمده اند؟!

حاج‌آقا!این

متاسفانه این عمل شما، شاهدی است بر این مدعا که هنوز برخی مسئولین در جمهوری اسلامی صرفاً نگاه شعاری به آرمان های امام روح الله دارند و گویی قرار نیست منویات ایشان هیچگونه بازتابی در رفتار و عملکرد آنان داشته باشد.

حاج‌آقا!این

ظاهرا حضرتعالی علاقه وافری به نمادینه کردن امام به جای نهادینه کردن افکار امام دارید؛ معمولا کسانی سراغ اینگونه اعمال- یعنی نماد و مجسمه ساختن – می روند که بیشتر از سیرت به صورت تمایل داشته و بیشتر از هسته به پوسته گرایش دارند؛ تمرکز بر ظاهر بدون محتوا، خطر استحاله را بدنبال دارد و این موضوع است که موجب نگرانی ما شده است؛ خطر وارونه جلوه دادن افکار امام آن هم از جانب خاندان امام… پناه بر خدا

حاج‌آقا!این

به نظر میرسد، میان ِ شما و امام( ره) به اندازه همین حرم مجللی که ساختید فاصله هست…

به واقع اینگونه اعمال چه لزومی دارد؟ چه تناسبی بین این خرج های شبهه دار با نظام فکری امام خمینی(ره) وجود دارد؟  آیا این عمل جنابعالی مصداق « حیف بیت المال» نیست؟ مگر رهبری بارها و بارها نسبت به خرج بیت المال در مسائل غیر ضروری و صرفا تشریفاتی تذکر و انذار نداده اند؟

حاج‌آقا!این

و در آخر با جملاتی از امام پابرهنگان ، این نامه را به پایان می رسانیم: « خوف این‌که ما اگر ساده رفتار کنیم، آنـهـا بـا آن سـفارتخانه‌های آنها، با آن وضعی که دارند، ما در نظر آنـهـا تـحقیر می‌شویم، این خوف را در خودتان راه ندهید… شما گمان نـکنید که اگر چنانچه‌ به‌طور ساده عمل بکنید و سفارتخانه شما یک جای سـاده‌ای بـاشـد، یک مرکزی باشد که از آن‌جا علم و دانش و اخلاق صادر شـود، شما تحقیر خواهید شد، خیر. این حرف، حرف غرب زده‌هاست که خیال می‌کنند ما اگر مثل غرب نباشیم ما تحقیر می‌شویم… عظمت انسان، به لـباس و کلاه و اتومبیل و پارک و امثال آن نیست. انسان یک حقیقتی است کـه اگـر آن حقیقت بروز کند، شرافتمند است، عظمت دارد. » حضرت روح الله در جمع سفرا و کارداران دولت جمهوری اسلامی(جلد 13 صحیفه نور صفحه 487)

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

جنبش عدالتخواه دانشجویی
انتشار یافته: ۱۱۷
غیر قابل انتشار: ۲۴
سربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
7
53
سلام یادم میادتعدادی ازکشورهای دیگری برای سالگردحضرت امام آمده بودن ازبکی پرسیدن چراامده آید گفت عاشق ساده زیستن رهبر مسلمانان هستم حالا چه میگویند به خدا پیر جماران رازینیست شاکی میشود درنزدخدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
70
11
این حرفهایی که زده میشود حرف یا مفت است.شرایط زمان ومکان اجازه انجام بعضی کارهارو میده.زمان جنگ رو نمیشه با شرایط حال مقایسه کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
3
45
ساده زیستی زمان و مکان نمیشناسد چه بزرگانی که در این زمان به سادگی زندگی میکنند همچون ابی زلال و بی آلایش از کبر و غرور حرف مفت تفکر جنابعالی و سایر قبر پرستان است.زمان جنگ نیست اما زمان جهاد اکبر هست. در طرز صحبت و عقیده تان تجدید نظر کنید لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
59
17
آقا چرا با زیبایی مخالف هستید باید از این هم قشنگ تر بسازند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
اون وقت شما اعتراض نمی کنی چرا فقیر داریم چرا به مردم نمی رسن چرا چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
7
45
امام راضی نبود حسینیه جماران رو گچ سفید کنن یا حتی رنگ بزنن بعد حالا سید حسن کاخ میسازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
تو دلت به حال امام نسوخته
سوزشت به خاطر نوه امامه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
7
34
امام شرمنده ایم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
5
26
با دین این عکس‌ها تا صبح خوابم نبرد و فقط گریه کردم!!!
از دست این مدعیان...خط امام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چرا 3 هزار میلیارد رو بردن گریه نکردی
چرا 720 میلیارد دلار رو تو هشت سال میوره و ماشین وارد کردن گریه ات نگرفت
سوزش تو به خاطر چیز دیگری
مخلص امام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
30
12
ببخشيد در مورد حرم امام رضا ( در مشهد هستند ايشون ! ) نظرتون چيه ؟
امام رضا ساده زيست نبودند و خودشون خواسته بودند برايشان هتل 10 ستاره درست كنند ؟
اين ساخت و سازها مايه آسايش زوار مي باشد چقدر مي خواهيد شعار بدهيد ؟
با اين ساخت و سازها نه از سفره كسي نان كم مي شود و نه چيزي به سفره ها اضافه
پاسخ ها
مشکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
دوست عزیزپس چرابه رزمندگان که میرسددولت ومسولین میگویندبارمالی دارد.مگررزمندگان هیچ حق وحقوقی ندارند؟حتمااین پولهاجایی خرج میشودکه حق مارزمندگان پامال میشود.من باساخت وسازمخالف نیستم بافقروگرسنگی مخالف هستم .وقتی کشوری که هنوز بی بضاعت توش زیاداست چرابایداینچنین باشد.مارزمندگان هم حدود2سال داوطلب رفتیم جنگیدیم وازجنگ صدمه روحی روانی به مارسیده که درظاهرچیزی دیده نمیشودحال نبایددولت ومسولین به دادمارزمندگان که رفتیم نگذاشتیم دشمن واردخانه های ماباشدرابدهند؟الان26سال است ازجنگ میگذردهنوزکه هنوزه دولت قدمی برای رزمندگان برنداشته چرا؟مارزمندگان جوان دیروز درسن کهنسالی بسرمیبریم وتوان کارکردن رانداریم چون دچارناراحتی اعصاب وروان شدیم واین ناراحتی هم ازجنگ به مارسیده آیادولت نبایددردمان رامداواکند.یانه همین طورکه26سال است به حال خودمان رهاکرده رهاکند؟رزمنده داوطلب27ماه جنگ و20سال است که به متخصص های اعصاب وروان میروم که همه نسخه هایش موجودمیباشد.و26سال است کهچشم انتظاردولتیم تاشایدماراهم درک کنندبه امیدروزی که همه رزمندگان هم زیرپوش دولت باشندتاازفقروگرسنگی نجات یابندانشاالله وبه رهبرفرزانه ایران وجهان اسلام هم طول عمری باعزت بدهد
پابرهنه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
داداش من مخلص بودن تو بدرد خودت می خوره.حرم امام رضا هم من مخالفم.با این همه فقر در کشور این همه خرج الکی حرام است
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
دوست عزیز!
برای توسعه حرم امام رضا از نزورات خود مردم استفاده میشه نه از پول بیت المال
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
خرج ساخت و ساز حرم امام رضا(ع) را مردم خودشون میدن از بیت المال نیست که به فقیر شدن یا نشدن مردم ربطی داشته باشه اما مخارج حرم امام خمینی رو مردم میدن این جای سواله ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
2
21
کی گفته از سفره کسی نان کم نمیشه و از اونور به سفره بعضیا اضافه نمیشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اولا خودتون میگید امام رضا!
بعدشم بر پایه ی غلط بودن تجمل گرایی در مشهدالرضا آیا باید باز هم تکرار شه؟!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
دوست عزیز!امام رضا(ع)امام معصوم بودند.هرچه قدر زیبایی داشته باشد ، بهتر است.امام خمینی غلام شاگردان امام رضا بودند.
در ضمن امام رضا ثروتمندترین امامان بودن.چون حکومت نکردند تا کم خوری های حضرت علی نصیبشان شود ولی امام خمینی حکومت کردند و باید مثل فقیرترین مردمشان زندگی کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
4
23
دوست عزیزی که حرم امام رو با مشهدالرضا مقایسه میکنی اینو هم درنظر داشته باش که هزینه ای که برای حرم امام رضا(ع) میشه از پولایی هست که خود زوارش میدن یا از درامد املاک و وقفیاته نه تز بیت المال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
6
عجب جملات پرمغزي بود اين جملات امام که در پاراگراف آخر ذکر کردين
واقعا درد مردم امروزه
همه اقشار
از جوان گرفته تا پير
از شاغل گرفته تا بيکار
از زن تا مرد
همه و همه
علی راد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
10
باسلام فقط بایدتاسف خوردتعمیرنکردن درودیوارحسینیه جماران درزمان حیات امام(ره)وکاخ درست کردن اسلام عافیت طلبان جدیدکجا!!!
سیستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
12
3
مطمئن هستید اینی که داره خرج میشه از بیت الماله ،لطفا"زود قضاوت نکنید چون (سید حسن تو دامان امام بزرگ شدن )
پاسخ ها
سروستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
نه خدا کیسه کرده فرستاده پائین !!! برادر من پس از کجاست فکر کردین آقازاده ها از جیبشون خرج کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
حالا از هر کجا که هست باشه ولی امام زمان اول این جاها رو خراب می کنه
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
هه هه... دل خجسته ای داری . علی مطهری هم در دامان پدر بزرگ شد ولی حالا اینه وضعش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
زینب
حیف اسمت
علی مطهری مثل تو نیست که به امام گیر بده
به ناعدالتی و بی قانونی گیر میده
با رانت و باج گیری گیر میده
واسه همینه که فشار شما و پدرتون بابا میره
ساده زیست
|
Iraq
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
8
کنعان هم دردامن نوح بزرگ شدجعفرکذاب هم در دامن امام تقی بزرگ شد مهم این است که آقای سید حسن با عمل وکرداروگفتارشان ثابت کردندکه منش وروش امام راقبول ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
سید حسن بد شما خوب!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
عجب دوره ای شده
شما خوب ولی نوه امام بد
شما که نمی دونی انقلاب چیه ، زندان چیه
خوب شدین و نوه امام که روی پای امام بزرگ شده و به شما ها باج نمی ده بد شد
آقای ساده زیست بگو خونت کجاست تا مردم بدون که چگونه از رانت ساده زیستی 5 تا خونه از این نظام گرفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
5
متاسفانه هيچ نشوني از كردادر و منش ساده زيستي و استكبار ستيزي امام خميني (ره) تو نوه ايشون نيست . بهتره همگي واقع بين باشيم . جاي فكره پول اين ساخت و سازها از كجاست ؟ كي قراره اين ساخت و سازهايي كه تموم
بشه. ظاهرا براي يه سري يه اشتغال زايي حسابي ايجاد شده و تمومي نداره.
تو سخنراني خودشون تو گلستان گفتن براي جلو گيري از فساد به دامن مردم برگرديد. آقاي سيد حسن اين مردمي كه ميگيد كجان ؟ شما الان كجا هستيد ؟
برگرديد.
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
6
اسیدحسن.کین هنوزازنتایج سحراست.این هاسخن کوخ نشینان است.که قلب امام برای انان میتپید.
وای اگرازپس امروزبودفردائی.
انطرف امام خرتان راخواهدگرفت.صددرصد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
5
افرین احسنت به این بصیرت دانشجویان ولی متاسفانه خود امام با .....بسیار متفاوت بودند
یکنفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
1
کجای کارید ؟بیتالمال جاهایی داره مصرف میشه که شما خبر ندارید؟با این صحبت های بالا فقط دارین سواستفاده سیاسی میکنین یعنی واقعا کسی ار جناح سیاسی خودتان وجود ندارد بیشتر از این بیت المال و به قول شما حرام کرده باشد؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
3
عزیزان آیا امام حسین (ع) ودیگر ائیمه با ساختن آن بارگاه وضریع که چنیدین کیلو طلا ونقره درآن به کاررفته موافق هستند
یکی ازمهمترین نگرانی های پامبراسلام (ص) این بودکه قبرش روزی به عنوان عبادتگاه درآید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
6
نخیر آقا این ترفند ها قدیمی شده است . حالا سید حسن باید خراب شود از این دست عکس ها و نامه ها زیاد می شود اگر مرد هستید و راست مگویید (اگر در شهر گیرند هرآنچه هست را گیرند)راه بیندازید تا ببینید در طی این سی سال اموال این ملت تا به کجاها به یغما رفته است
فرید
|
United States of America
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
7
اشکال نداره هزینه کنند ولی کمی برا اختلاس بزارند آقا زاده ها خیلی گرسنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
3
چه میشود کرد .هرچه میگذرد فاصله ها بیشتر میشود .نیاز به کالبد شکافی دارد .اطاق کار جهادگران دیروز تا اطاق کار جهاد گران امروز .
محمدحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
5
3
عین این نامه های احمقانه در زمان امام صادق ( ع ) نیز تکرار شد . روزی یک نفر به خدمت امام رسید و با دیدن لباس های نو بر تن امام گفت چرا شما روش جدتان پیغمبر و علی نمی روید و لباس های گران قیمت می پوشید ؟ امام در پاسخ گفت : وای بر تو من امام عدالت هستم اگر جدم لباسهای خشن می پوشید در زمانی زندگی می کرد که اکثریت مردم در فقر بودند ، ولی من در زمانی زندگی می کنم که اکثریت مردم از لحاظ مالی وضع خوبی دارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
4
به خداقسم امام ازریخت وپاشها درعذاب هستند.به فکر مردم بیچاره باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
2
2
ماکه موندیم کی راست می گه
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
6
دولت تدبیر وامید خواهشا تا آخر سال دیگه منابع انرژی رو گرونتر نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.خسته شدیم از این همه دروغگوئی. اگر امام (رحمه الله)الان زنده میبودن با این همه اسراف واختلاس وگرونیهای ناشی از عملکرد دولتهادر جامعه چه رفتاری با مسولان میکردند.بلا شک 99درصد این مسولان باید میرفتند پی کارشان.
پاسخ ها
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
می دونید هدف این دولت از گرونی ها چیست؟؟؟ می خواهند مردم را تحت فشار قرار دهند که بگویند تقصیر خودتان بود شاید اگر گذاشته بودید مذاکرات به توافق برسد و سنگ جلوی پاهایمان نمی انداختید و می گذاشتید صلح کنیم الان تو آسایش بودید. آره ارواح کلشون ... مردم ما با بصیرت هستند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
2
دوست محترم به این فکرکنیم که اگرامام (ره)زنده بودند حاضرمیشدندصرفابه خاطرزمان حسینیه جماران رابه کاخ جماران تبدیل کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
1
بزرگترین مشکل من استفاده فاحش از نمادهای گوناگون فراماسونرها در این حرم هستم چند سال اخیر فعالیت های این فرقه ظاله به شدت علنی و بی پرواشده متاسفانه برخی از مسئولین رده بالای مملکت هم از تعلق به این فرقه ابایی ندارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آقای نماد
بیا بیرون از این توهم
اگه اینکارها رو دکی جونتون می کرد قربون صدقه می رفتی
حالا که سید حسن انجام داده شدن نماد فراماسونری
برو عکسهای دکی جونتون رو تحلیل کن که همه اش با نگاه تو ماسونیه
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
4
حالا باید بگیم این هم جز اختلاسهاست
فیلسوف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
5
2
در این مورد خوب بود که از مراجع می پرسیدند. ولی نظر من این است که اگر از پول بیت المال است جایز نیست ولی اگر از پول زوار است شاید اشکالی نداشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
4
یا صاحب الزمان ادرکنی !!!
ولایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
5
1
عالیه ولی کمتر خرج کنید
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
3
2
سلام==1اون اقایی که از امام رضا گفته بود امام رضا کلی موقوفات داره که درامدش همه هزینه هارو جبران کنه یاضامن اهومددی 2 واالله اگر خمینی راضی باشه چون تمام این مخارج بابوجه بیت الماله 3حساب کن نماینده اون روزه گرباچوف بیاد ببینه اون بهتر تغیر منش وارمانهارو درک میکنه واما4برایه برایه روزی که نه تو باشی ونه من چه کسی میتونه از ساده زیستی وغم خواری این مرد از مستضعفین سخن بگه اینا تآثیر فاصله حسن خمینی از مردم ومجالست بااغنیاومسلمین بی درده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
اولاً بی ادب امام خمینی رحمت ا....
دوماً امام رضا موقوفه نداره
آستان قدس رضوی موقوفه داره و تقریبا نصف ایران رو گرفته
سوماً رفتار های رانت گونه شما باعث ایجاد فقیر شده و نه سید حسن
اون بیچاره که تو این مملکت هیچ کاره است
در کتار قبر جدش بهش فحش میدم نمی تون دم بزنه
از این مظلوم تر پیدا هم میشه
حتماً اگه به اون دنیا اعتقاد دارید بد جوری خدمتتون می رسن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
0
روزی ان شاء الله توسط صاحب العصر و الزمان به ویرانه ای تبدیل می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
ناشناس داعشی
خوب خوتو لو دادی
امام زمان اول به کمر تو میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
5
1
پس چرا یه سر نمیرید مصلای تهران رو ببینید؟؟؟؟اونجا هم دیده نمیشه؟؟؟؟چون طرف سیدحسن خمینی باید به یه بهانه بهش گیر داد؟؟
شماهم از دلسوزی و برای رضای خدا کاغر نمی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
3
چند سال پیش اولین بار وقتی ریخت وپاش درساختن مصلی رو دیدم دلم به درد اومد این بار از دیدن این عکسادلم واقعا شکست واز هرکسی که در ساختن این کاخهای مجلل نقش دارد فقط به خدا باید پناه برد تا حالا دقت کردین چرا در زمان ظهور امام زمان (عج)دین کاملا وارونه شده یکی از دلایلش همین کاخهای سلاطین روزگار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
چرا در اولین بار که مصلی تهران رو دیدی دلت به درد نیومد
علتش اینه که تو پروژه شما رو بازی ندادن
آقای رانت خوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
2
باید دید نظر روزنامه های ارمان وشرق در این رابطه چیست !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
0
به نظر شما امام رضا یا حضرت حسین با این عماراتی که روب قبر ایشان ساخته اند موافقند به نظر من اعتقادات شما و نظراتتان تماما مغرضانه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
4
بدبخت جوانان ایران که دارن پیر میشن
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
3
جهل باعث شده است که ستمگربرماحکومت کند وجهل ابزاری است در دست ستمگرپس بدانید که جهل ما باعث ساخت کاخ شده است تاریخ خواهد گفت که چه کسانی ازاین خرج ای اضافی سود برده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
3
1
جنبش عدالتخواه دانشجویی=نخود هرآش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
3
آقایان عزیز مگر امامان راضی هستند که از قبرهایشان کاخ بسازیم جهنم خدا نزدیک است ای غالیان مدعی پیرو هواهای نفسانی خود بشارت باد بر آنها عذاب الیمی
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
4
مردم نون ندارن بخورن شما جماران را مثل قصر پادشاهان ميسازيد به فكر مردم باشيد به فكر بيكاري امام هم ناراحت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
3
هیچکس در هر عصر و زمانی نمیتواند در مقابل ثروت و قدرت خودش را سالم نگهدارد و اعمال خلاف انجام ندهد....علی(ع)
محمد تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
1
بادرود وسلام به روح ملکوتی امام راحلی که یک موی کوخ نشینان را با کاخ نشبنان معاوضه نمی کرد اینجانب هرگز وهرگزبه آن کاخ نخواهم رفت واز راه دور زائر آن سفرکرده مظلوم خواهم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
2
هه جالبه که ما این همه بدبخت بیچاره داریم هر روز به یه طریقی میخوان 2 قرون یارانشونم بگیرن از اون طرف همه بیت المال به دست کشورای عراق و سوریه و جاهای دیگه میرسه بعد چنین برج هایی میسازن به اسم مسجد. بخدا مردم دیگه حتی اعتقاداتشون اینقد کم شده که دیگه مسجد هم نمیرن آخه کدوم یک از اماما تو چنین مسجدی نماز خوندن که ما بخونیم مسجدی که هر آجرش حق ملتیه که شب گشنه میخوابن یا بخاطر بدهی زندانن یا تن فروشی میکنن. اینو بدونید که کسی که این برج ها رو میسازه 10 برابرش میره تو جیب خودش. دلم میگیره اینا رو میبینم واقعا به کجا رسیدیم ما چراغی که به خانه رواس به مسجد حرام است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
3
1
با سلام
عزیزان محترم جنبش دانشجویی ذکر مراتب ذیل شاید به انصاف نزدیکتر و واقعیت باشد هر چند قبول ان تلخ:
هیچ عقل سلیمی قبول نمیکند بقول شما این کاخ در حال ساخت مربوط به تولیت آن هست یا خواهد بود بعد از فوت آن بزرگوار تمامی مسئولین محترم بدور از هرگونه انصافی در ذهن خود قصد ساخت بارگاهی فراتر از بارگاه در حال ساخت بودند اما چه شده حالا به این فکر افتادند که این بارگاه نیست و کاخ است.به نظر می رسد با مطالعه تاریخ معاصر (سی و اندی سال) این حرفها مبارزه با تجمل گرایی نیست مبازه با اصل می باشد مبارزه با مرام و مسلک و پیروان آن بزرگوار و مصداق بارز آن را هم می توان در تاریخچه تصویری این سالها مشاهده کرد تاریخی که بجهت حذف اطرافیان آن بزرگوار شاید در سالهای اینده منجر به حذف تصویر خود بزرگوار شود و یا می توان مصداق دیگر را حتک حرمت نوه آن بزرگوار در بارگاهش دید.به راستی شما دنبال حذف تجمل گرایی هستید اگر اینگونه است چرا با افرادی که با خون ملت و با بیت الامال هر لحظه زندگیشان در حال ساخت کاخ هستند مبارزه نمی کنید نکنه نمی دانید چه کسانی هستند اگر نمی دانید به آمارهای آنچنانی اختلاسهای اقتصادی مراجعه کنید نکنه شما هم جزئی آز آنها باشید خدا به همه ما پذیرش واقعیات را عطا فرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
3
همه اینها بهانه ایست برای بخور بخور و از غافله عقب نماندن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
3
این منتقدان دلسوز سالهای قبل کجا تشریف داشتن که حالا فقط انتقاد می‌ کنند سر سفره های چرب یا عرضه انتقاد رو نداشتن یا کفن نوشتن یا دلواپسان جیبهاشون. از خدبترسید روز حساب نزدیک است.
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
4
1
حالاانگاراگه این پولااونجاخرج نشه میخوادبره توجیب فقرا....خیلی هم کارخوبیه...
زینت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
0
3
سلام
دعا کنیم برای فرج آقا تا نجاتمان دهد
حیرت زده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
1
از اینکه این مکان مجلل با آرمانهای امام بزرگوار فاصله داره جای هیچ شکی نیست و در عجبم که این همه اعتراض برای چیه!!!خداییش فکر می کنید کسی دلش به حال ملت سوخته .پول یا مفت این مملکت عزیز را خرج این چیزهاکردن فقط دهنکجی به اصول و اندیشه امام روح الله است و فراموش نکنیم که رویکرد تجمل گرایی و استفاده از نمادهای فرماسونری از اهداف همیشگی دشمن قسم خورده و ضداسلامه .خدا به همون رحم کنه که دارن در مملکتی که چشم مظلومین عالم بهشه کاری میکن که اثری از دین نمونه .اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
|
Spain
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
0
حالاخوبه نوه ی امام تولیت این آستان است وزهد وساده زیستی امام را از نزدیک دیده همین رویه در قبرستانهای کشور هم هست آیا آیات سوره تکاثر را از یاد برده ایم فقط قرآن برای سرقبرهاست
livnhn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
0
به نظرم هیچ توجیهی نداره این کار ها
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
0
با سلام یاد این شعار روزهای انقلاب افتادم :روح منی خمینی/بت شکنی خمینی شما ها چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
3
0
چرااین همه دوزدی دراین کشورشداقایان زبان نداشتندحال که اکثرمردم برای امام شان حرمی میخواهندکه درشان هم امام وهم ملت امام هست باشداین حرفهابرای کوبیدن سیدحسن خمینی هست چون مردم ایشان رادوست دارندوشمانگاه کنیداستقبال مردم گلستان ازایشان که به اصتلاح رسانه ملی نشان ندادولی مردم ازشبکه های غیرایرانی دیدن پناه بخداکه اگرخواستندکسی رازمین بزنندازهرحربه ای استفاده می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
0
من شیعه دوازده امام هستم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
2
0
خدا شما گردانندگان منافق و مخالف مردم را به درک واصل کنه که خون شهدارو برای رسیدن به قدرت و پول و ثروت پایمال میکنید چرا از اختلاس هاتون چیزی نمی نویسید چون عاشق پولین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
2
0
و این قدرت خداوند است که بعضی را بدست خودشان رسوا می کند...اگر عالم یا دانشمندی سقوط کند,سقوطش بسیاربسیار شدیدتر از یک انسان معمولی ست.اگر یقین داشتیم که چند روز دیگه قراره ما رو بزارن تو تابوت بعد مرده شور خانه بعدهم قبر و هزار نوع وحشت , اینقدر مست جاه و مال و قدرت و منسب ,نمی شدیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
1
2
این کارهارو کردیت که داعش لعین اعلام جهادکرد
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
2
0
اشتباه مافراموش کردن واقعیته
مگر پیامبر بارگاه داره مگر فراموش شده و مگر قران در ظاهر جز کاغذ و جوهر میباشد ولی در باطن دنیایی از اطلاعات برای انسانها جهت رستگاری میباشدو در دل با تقوایان عزیزترین و جزابترین است بنابر این همیشه بزرگان را در دل مردم باید بزرگ کرد نه در دید مردم
لطفا بخوانید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
1
0
سلام دوستان عزیز اگر قرار باشد هر بزرگی ان هم مثل امام ره را بعد از وفات آن هم در میان دوستان غریبانه دفن کنیم که نشانی از او نماند این همان خواسته داعش و امثال اوست. قبر علی مخفی بود ولی ایا بعد از نهان شدن آن هم در خیل عاشقان باز شایسته مخفی کردن بودو امثال بقیع...
خدمت گزاران به اهل بیت باید شهره آفاق تا ابد گردند.(دوستان قبل از ارائه هر نظر ان هم در سایت ها بهتر است کمی سنجیده و به دور از جوگیر شدن اقدام کنند
رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
2
1
امام رضوان الله علیه. در بهشت برین منزل دارند چه حاجت به نماد شرک الود دنیوی . امام خمینی در قلب ملت جای دارد جایی که خدا فرمود من در قلبهای شکسته خانه دارم .ایشان را از ان خانه های خدایی دور نکنید .خداوند نفرمود من در بهترین کاخها خانه دارم بلکه قلبهای شکسته را بر گزید .از نظر این حقیر بالاترین الویت و البته بالاترین ثواب که نثار روح حضرت امام باید بشود این است که با ان نذورات وبودجه ها ایجاد کار برای جوانان شود و وامهای مبلغ بالا وکم بهره برای ازدواج داده شود .تا جامعه را فساد ویاس نگیرد .باید در دل هر مسلمان مکانی هزاران برابر این نماد ساخته شده برای امام وجود داشته باشد .نه از جنس گچ واهن وغیره از جنس احساس . داعش در عراق وسوریه نفوذ کرد چون تفرقه را دید .ما با درک مشکلات عراق و عدم ایجاد نارضایتی وایجاد حس رضایت از شرایط .نقشه شوم دشمنان را نقش بر اب کنیم .با ایجاد ابنیه زیبا انهم به نام ساده زیست ترین ها جاذبه ای ایجاد نمیشود .بلکه دافعه ان بسیار شدید است .به سهم خود برای امام بزرگوار بهشت خدایی را مسئلت مینمایم که هیچ معماری توان ساخت بدیلش را نخواهد داشت .در مورد مصلا موضوع فرق میکند چون بنام کسی نیست وجنبه عمومی دارد وعام المنفعه است .امامان بزرگوار ما با ثروت وطلا کسی را جذب نکردند .انها فنا فی الله بودند .وبرای خدا ودر راه خدا از جان ومال وهرانچه داشتند دریغ نمی کردند .لطفا اگر نتوانستید مانند امام کوخ نشین شوبد .مرقد ایشان را مانند منازل خود کاخ نکنید .ارزش امام در ساده زیست بودنش نهفته .
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
5
0
سلام،چرا سیاسی کاری میکنید،بجای تقدیر وتشکر از ین بندگان خدا که واقعا زحمت کشیدند فضایی در خور شان نظام جمهوری اسلامی فراهم کنند . واقعا تشکر.نمی دانم اینها که ایراد میگیرند از چه زورشان آمده!!!!!!!
زهرا
|
Germany
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
4
0
سلام ، تقدیر و سپاس از زحمات خستگی ناپذیرتان ای بیت معزّز خمینی کبیر و ای مسئولین حرم ، من یکی از کوخ نشینان این مملکت هستم . اگر حرم را غیر از این می ساختید واقعا معترض بودم . مرتب و منظو بودن و مجلل بودن حرم تناقضی به سادهزیستی امام ندارد . آنهایی که ایراد می گیرید آیا پس امام زادگانی که در سخت ترین شرایط می زیستند می بایست برای زوار آنها سایبانی هم نباشد. چرا به اسم اسلام به همه چیز گیر می دهید .از قشنگی حرم هم من و تو لذت می بریم و هم بهترین جا برای عبادت خداست ا سید حسن زنده و موفق و مویّد باشید
اجا طلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
1
1
الان اگه ایرانیت معمولی ساده بسازی گرونتر میشه .من موافقم حداقل معماری ایرانی رو زنده کردن
کنیزک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
2
0
اگر اثار این عزیزان مخروبه با شد چه خواهید کفت ؟دین مال فیر وگدا هاست .اگرچه من با این همه تجملات مخالفم اما نباید اجازه داد اماکن واثار الهی ازبین بروند بلکه نباید شبیه اماکن دنیا پرستان باشند
رنجبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
3
1
امام خمینی مالک دلهای ماست .کسی که قلبی را تسخیر کند تمام جسم وجان وروح را در اختیار دارد .از نظر این حقیر مقام امام هزاران بار یالاتر و والاتر از اینهاست .منظورم این است که کسانی که امام را درک کردند وبا اشارتش در جبه ها جان فداکردند در بعد ظاهری ومادی امام نظر نداشتند انان هدف ومرام ومسلک امام را برگزیده بودند .برای امام خمینی و اعمه معصومین هر انچه در توان دارید انجام دهیم باز کم است .حاج حسن اقا ی خمینی واقعا خسته نباشید .ارزش امام وخاندانش هزاران برابر اقدامات انجام شده است .تشکر تشکر
پاسخ ها
معلم گدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آقای رنجبر عزیز پس این جوانان چی می شه ؟ جوانان تا 40 سالی نمی تونن ازدواج کنند 40 سال سال سال امام این را می خواست ؟ ما دیگه شدیم مرده پرست نه خداپرست .... این همه مجلل در ساخت حرم چه نیازی داره ؟ این را بدانید که نسل های بعدی را قبول نخواهند داشت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
3
0
هر چقدر برای حرم امام خرج شود برای امام نیست بلکه برای مردم است و محلی است برای اینکه مردم و زائران در یک فضای مناسب و زیبا به امام خود عرض ارادت کنند و امام خمینی که پس از 1400 سال اسلام را زنده کرد و اولین حکومت اسلامی بعد حضرت علی را بنیان نهاد از بسیاری از امام زاده های واجب التعظیم مقام و منزلتش بیشتر است و همانطور که برای تمامی آنها لازم است حرمهای مناسب و زیبایی را ایجاد کرد برای امام خمینی هم لازم است . نباید از افکار داعشی ها پیروی کرد که گنبد و بارگاه برای اولیاء الله را شرک میدانند و سعی در تخریب آنها دارند . به نظر من این هم یکنوع تخریب مکانهای مقدس است که نگذاریم برای امام خمینی این مرد خدا و احیاء اسلام گنبد و بارگاهی در شان ایشان ایجاد شود . بار دیگر توجه مخالفین را به این نکته جلب میکنم که شخص امام خمینی از این حرم وبارگاه هیچ بهره ای ندارند و همه استفاده آن برای زائران و مردم عاشق ایشان است .و مقام امام خمینی در نزد خداوند بقدری رفیع و جلیل است و هم اکنون در رضوان الهی در کاخهای بهشتی ساکن هستند که با این حرمی که پس از 25 سال هنوز تکمیل نشده ، ذره ای بر مقام ایشان اضافه نخواهد کرد . این فقط مسئولیت ما ست که چقدر در راستای تجلیل و بزرگداشت نام و یاد و راه امام کوشا هستیم و تلاش میکنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
نوعی سرمایه گذاری برای آیندگان هست درسته
بسیجی
|
Netherlands
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
3
0
با سلام باید عرض کنم دست دست اندرکاران بخصوص حجت الاسلام والمسلیمن جناب آقای حسن خمینی بسیار متشکر از تلاش بی وقفه در به ثمر رساندن ساخت حرم امام عزیز دست شما را می بوسیم . و از صحبت های کسانی که همیشه اعتراض و ابراز تاسف می کنند دلسرد نشوید زیرا هر اقدامی معترضانی به دنبال دارد که ناشی از کم توجهی و دنبال روی دیگران بودن را عادت کرده اند اینان توجه ندارند هزینه های که در جاهای دیگر مثلا" فوتبال که حدود 300میلیارد حداقل هزینه می شود چراهیچ اعتراضی شنیده نمی شود ؟
بسیجی
|
Netherlands
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
5
0
موفق هستم با ساخت چنین عمارتی دستتان درد نکنه به گفته دیگران توجه نکنید لطفا" حاج حسن متشکریم
همراه
|
Netherlands
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
3
0
کارتان عالی بود حاج حسن آقا خدا خیرت دهد عزتتان زیاد . ..
عاشق امام
|
Netherlands
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
3
0
حاج حسن متشکریم . توجه به بی بصیرتتان نکنید کارتان را ادامه دهید .
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
2
0
بنظر میرسد خانواده اماماز مسیر بهشت زهرا رد نمیشوند و گل فروشان 5و6و گاهی دختران 10 ساله را نمی بنند که برای امرار معاش کنار اتوبان ساعتها برای فروش یک دسته میمانند تا با فروش ان امرار معاش کنند انوقت حرم به این با شکوهی در چند قدمی آنها انهم حرم امام خمینی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
2
1
با این کارا میخاین شان و منزلت امام و بالا ببرین ولی باور کنید امام راضی نیست جای ان بزرکوار در قلب ماست به جای این همه اسراف به درد ملت برسید که خواسته خود امام بود
ولی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۶
2
0
سلام دوستان ماندیم که شما از سادگی امام میگوئید از زندگی امام دستورات امام -آیا ازرهبر فرزانه امام میگوئید که چقدر ساده زندگی می کند وحال از همراهان امام که کروبی ووووووووووووووهستند بگوئید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
2
0
امام زنده بود ساده زیست بود اما الان که نیست به مصلحت اقایان...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
2
0
اینکاخها هر چه باشکوهتر باشه انسانهای بدبخت احساس بهتری بهشون دست میده نتیجه به قدیس بودن امام راحل بیشتر بی میبرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
2
0
سلام امام لایق بهترین ها است/هنر معماری اسلامی را بنمایش بگذاذرید-ما مهد تمدن اسلامی هستیم/مهمانهای خارجی داریم/ باید در شان کشور عزیز ایران باشد/تلاش شود زیارتگاهی به یادگار بنا گردد/که شکوه وجلالش بمراتب از پاسارگاد بیشتر/دورد بر طراحان /معماران /مهندسین وپشتیبانان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
این درست میشد تو یه بنا نه قبرستان برخ کشید خاک بر سر مهمان خارجی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
امام حقیقت درون را حس کرد بیرون براش اهمیت نداشت همه باید به اونجا برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
1
2
امام خمینی ابروی ایران هست پس اگه ییشترازاین هم انجام میشدبازهم کم بودبایدحرم مطهررا زیباترومجلل تر ساخت تا حسودان کورشوندوبخیلان مات ومبهوت بمانند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
0
وقتی یه سنگوداخل اب میندازیم چقدردایره دور سنگ ایجاد میشه هرجه این دایره ها به سنگ نزدیکتره یعنی یه سنخیتی باسنگ وپرتاب اون داره ولی دایرههایی هستند که ازمرکز دایره واون سنگ دور میشوند ودر جایی دیگر اثری ازاین دایره هانمیبینیم انقلاب ما حکم همون سنگو داره ودایره هاحکم همون ادمها که دور سنگ بصورت حلقه بوجود می ایند وهرچقدر از سنگ فاصله شون بیشتر میشه به جایی میرسند که دیگر منشائ اتصالشونناپدید میشود زیاد غصه نخوریم که چرااینطوری میشه این یک پدیده طبیعی است که اتفاق میافته واگر دوباره منتظر بوجودامدن حلقه هستیم بای دوباره یه سنگی به داخل اب پرت بشه......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
وای از وقتی که اصول گرایان بی اصل ونسب بخوان کسی یا ارگانی رو خراب کنن از هر چی دم دستشان باشه سوئ استفاده می کنن برای اختلاسهای میلیاردی اینقدر به سر و سینه نزدند اگه این بازسازی به دستور احمدی نژادصورت میگرفت چه به به وچه چهی راه مینداختند تا کی نام امام عزیز مان باید ملعبه دست ناکسان قرار گیرد
عبداله محتضر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
اینکه امام از این کار نارضای هستند شکی در آن نیست، امام خودش را خدمتگزار می دانست و لی بچه ها کلا با بزرگترها فرق دارند آنها خودشان را جایگزین خاندان پهلوی می دانند و حرم را شبیه کاخهای سلطنتی کرده انده اشکال ندارد شاه حسن است عشقش تجمل گرایی است کی می تونه جلوش بگیره
حامد
|
United States of America
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
اول اینکه شخصی گفته چراحرف یامفت اون موقع زمان جنگ بوده مگرامام قبلاازجنگ زندگی نمیکرده وساده زیست نبوده دوم اینکه یکی بمن بگه واقعامیخوام بدونم پول اینهمه هزینه ازکجاست؟سوم درودبراصولگرایان مظلوم ،وبی اصل ونسب جنابعالی تشریف داریدکه این نظرات رونسبت به این بنده خداهامیدیدشعورتون هم زیرسئواله
امراله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
خداوند ا دوستت دارم
art
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
نه این حرم و نه هیچ حرم دیگری نباید با زرق و برق و طلا و هزینه های بالا ساخته بشه ، بهتر بجای از طلا ساختن حرم ها به داد مردم فقیر برسیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
0
کسایی که میگند باید بهتر از این ساخته بشه از جیب مردم خبر ندارند سرشون تو یه اخوری هست که ضر مفت میزنند مطمئن باشید امام راضی نبود ونیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
ببینم مرد هستین نظراتمو منتشر کنید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
مشکل از فرهنگ ماست که عقلمون توی چشممونه...امام خمینی حاکم قلبهاست وبه این کاخ سازیها احتیاجی نداره...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
0
1
باسلام خدمت ملت ایران 35
ساله انقلاب شده مسئولان دلسوز و اهل کجاهستند قوه قضائیه مجلس خبرگان شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی چکارمیکنند هرروز دزدان زیادتر میشن هر ناکسی میرسد هزاران میلیارد میدزدد میبرد چرا حرفای مقام معظم رهبری راگوش نمیدهنداز حکومت دینی هم ابی گرم نشد یصدو سبیل الله شدن امام زمان گردن همه شان رابزند مردم را بی دین کردن لعنت خدا به منافقین و خائنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
با سلام
مگر یادتان رفته است که چه بول هایی برای ساخت حرمین امامان مطهر را روی دست ملت ایران گذاشتید مگر این نبود که شهر به شهر آنها را بردید و پو ل جمع کردید آیا امام خمینی بالاتر از آنها است ؟ نه این گونه نیست.آیا سری به خانه خدا زده اید؟ آیا به مسجد الحرام رفته اید؟
آنها را با چه ساخته اند؟
آنها را با پول ایرانیانی ساخته اند که هم اینک محتاج یک لقمه نان هستند
بگذارید این پول ها در ایران خرج شود که شاید خنکای این مرقد به داد گدایانی برسد که از گرمای تابستان به آنجا پناه بیاورند و قدری خنک شده و احساس امنیت کنند.
شاید که وجود این حرم مطهر خنکایی باشد برای فقیران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
احمق این پول ها باید خرج کارخانه شود برای کار کردن کارگران خرج ساخت مزرعه شود برای تولید غذا باید خرج دانشگاه کرد که علم تولید شود باید خرج آن شود که گدای کنار خیابان کاری پر سود و ارز آور برای مملکت داشته باشد و به اندازه ای حقوق بگیرد که کفاف دخل و خرجش باشد خنکای حرم مسخره است چرا به جای این سوپر قصر شهر ، مدرسه ساخته نشد ؟ چرا دانشگاه ساخته نشد ؟ چرا بیمارستان ساخته نشد ؟ چرا تو این گرما و بی آبی توربین بادی و سلول خورشیدی زده نشد برای شیرین کردن آب دریا و آبیاری زمین های بی آب ولی حاصلخیز جنوب ؟ فقط حرم ساختند برای خالی کردن جیب ملت
معلم گدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
1
یه کمی هم به ما برسید از گرسنگی مردیم آخه .... اگه تمام دارایی های منو جمع کنید با دارایی های من نمی توانید حتی یک ستون دیوار حرم آقا را درست کنید . یا صاحب الزمان ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی ادرکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
روح امام ما هرگز راضی به این اسراف کاری ها نیست آن هم در زمانی که میلیون ها فقیر و گرسنه در جامعه زندگی می کنند. در روایات مخوانیم زمانی که حضرت مهدی ظهور کنند دستور تخریب همه ی این مظاهر را خواهند داد. در روز قیامت جواب امام را چه خواهیدداد. آیا امانت دار حفظ راه امام بوده ایم . نه نبوده ایم.راه امام و یاد امام در حفظ آرمانهای ایشان است،نه اسراف و تبذیر و تجملگرایی.خدایا روح پیر جماران را از ما راضی نگه دار.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار