شهدای ایران shohadayeiran.com

کد خبر: ۶۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶
ادعای یک خواهر شهید اردبیلی
یک خواهر شهید با ارسال نامه و شکوائیه ای به پایگاه خبری شهدای ایران اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید اردبیل مادر یک شهید را "تهدید" می کنند!
تهدید خانواده شهید توسط بنیاد شهید
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ یک خواهر شهید با ارسال نامه و شکوائیه ای به پایگاه خبری شهدای ایران اظهار داشت: کارکنان بنیاد شهید اردبیل مادر یک شهید را "تهدید" می کنند!

این ادعا در حالی مطرح شد که وی با نوشتن یک نامه به ریاست بنیاد شهید کل کشور نیز این موضوع را اینگونه شرح داده است:


"جناب آقای شهیدی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور"

سلام علیکم؛

احتراماً اینجانب " اقدس غلامی"، خواهر "شهید احمد غلامی" و مادر "شهید سبز علی محمدی" با قلبی پر از اندوه و سینه ای مالامال از درد و چشمانی اشکبار، از استان اردبیل دست تظلم خواهی و تقاضای رسیدگی به ظلم مضاعفی که توسط مدیر کل غیر ایثارگر جنابعالی که مدت یک سال است اینجانب و پدر داغدار شهید و خواهر ستمدیده شهید علی محمدی را مورد انواع و اقسام فشارها، تهمت ها و افتراها قرار داده به سوی آن بزرگوار دراز می نمایم.

جناب آقای شهیدی، حضرت امام فرمودند هر کسی در کار خانواده شهدا کارشکنی کند، باید به عنوان "ضدانقلاب" به دادگاه معرفی و محاکمه شود.

(خمینی عزیز! بنگر که در بنیاد شهید که میراث جاودان شماست خواهر شهید را مورد افتراء قرار داده، از کار بیکار و ناموس شهید را به دادگاه کشانده و اموال شخصی اش را نیز توقیف می کنند!)

جناب آقای شهیدی، دخترم مرجان محمدی سال ها با بنیاد شهید در قسمت کانون همکاری داشته و از تاریخ 92/4/25 به عنوان مدیر کانون معرفی گردید و توانست با جذب 200 نفر از فرزندان ایثارگران کانون "تعطیل" شده را "احیا" و "فعال" نماید.
باروی کارآمدن دولت اعتدال و تغییر مدیریت در بنیاد شهید استان اردبیل، ابتدا با برخوردهای "تحقیر آمیز" و "زننده" توسط رئیس حراست و بازرسی بنیاد از کار بیکار و به نصایح بزرگان شهر از جمله امام جمعه محترم، فرمانده سپاه و استاندار و ... توجهی ننموده و همه تقصیرها را متوجه جنابعالی نمودند. سپس وقتی دخترم و ایثارگران علت امر را سوال کردند، در کمال وقاحت و بی شرمی به دخترم "تهمت" زده و دانش آموزان را بلاتکلیف نمودند.

مکاتبات و پیگیری فرزندم حتی حضورش در معاونت فرهنگی تهران، نیز رافع مشکلات نگردید، مدیر کل مغرور شما توسط عوامل خود خانواده ام را تهدید به "قطع" خدمات حمایتی بنیاد و "باطل" نمودن پرونده شهیدم  و دخترم را تشویق به "شکایت" به مراجع قضایی نموده و با بی شرمی اظهار نمود که بنده مدیر کل هستم و هیچ کسی "قدرت برخورد" با مرا ندارد!

وقتی رئیس جمهور و جنابعالی به استان تشریف آوردید، رئیس بنیاد شهید اردبیل (ولی نژاد) ما را از فیض دیدارتان محروم و در پشت در سالن برگزاری مراسم ساعت ها نگه داشته و با بی شرمی دلیل عدم اجازه ورودمان را فرض بر اعتراض و اغتشاش اعلام نمود.

دختر ستمدیده ام برای گرفتن اموالش، ناچار به شکایت به شورای حل اختلاف گردید و برای استیفای تنها سرمایه زندگی‌اش که آبرویش می باشد، دست استمداد به سوی مراجع قضایی گشود. علی رغم بهره گیری مدیر کل منسوب جنابعالی از همه امکانات بنیاد و بسیج همه تلاشش، قضات شریف و با وجدان شعبه 9 دادگاه تجدید نظر کیفری استان رأی قطعی به محکومیت ایشان در خصوص توهین و تهمت وارده به ناموس شهید را صادر و قاضی شریف دادگاه حقوقی رأی به محکومیت رئیس بنیاد اردبیل در خصوص استرداد اموال توقیف شده خانواده شهید را صادر نمود که به پیوست، هر دو رأی صادره ارسال می گردد.

آقای شهیدی! جنابعالی بارها در سخنرانی های خود اذعان نموده اید که اجازه "بی حرمتی" به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را نخواهید داد.

آیا با وجود آرای قطعی دال بر "خاطی" بودن مدیرکلتان در استان و اطلاع یک ساله جنابعالی و حوزه حراستی و بازرسی و فرهنگی، باز جای تأمل است؟ و اگر جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه و رئیس عالی بنیاد به این ظلم و ستم و مسائل بنیاد استان اردبیل که نمونه ای از آن ذکر گردید توجه  نکنید، ناچار خواهیم بود دست استغاثه و تضرع به درگاه حضرت حق تعالی دراز نموده و مسئولیت همه پیشامدها و مسائل بعدی به عهده آنهایی خواهد بود که دیدند و شنیدند و توجه ننمودند.

با تشکر
اقدس غلامی

اسناد و مدارک این خانواده شهید نزد این رسانه محفوظ می ماند.

انتشار یافته: ۱۰۸
غیر قابل انتشار: ۵۲۹
صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
5
5
سلام .. دست شما درد نکنه واقعا شما باید در کرسی ریاست و مدیر کلی بنیاد شهید تکه بزنی . شما از وظیفه خود دور شده ای و نمیدانی شما را برای چی به این سمت گذاشته اند . شما گذاشتند که در خدمت مادر و پدر شهدا و در کل ایثار گران باشی . رییس کل باید فورا شما را از این سمت مقدس بر کنار نماید تقاضای ایثارگران
پاسخ ها
مجاهد
| Germany |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
با شما موافقم.ایشان یادش رفته که از برکت خون شهدا به ریاست رسیده.
مهدوی
|
Germany
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
4
5
(شهداشمع محفل بشریت اند )اگر این مدیر کل وجناب شهیدی ازین فرمایش امام خبر داشتند یک لحظه هم در صندلی مدیر کلی جلوس نمیکردند.چه فایده که فعلا انقلاب به دست نااهلانی چون ایشان افتاده است.
جانبازعلیزاده
|
Germany
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
4
5
اینا همان فتنه گران هستند که اینجوری شروع به دشمنی کرده اند
اصولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
4
6
خداوند چنین مدیران نالایق ونماینده حامی ایشان را از شر خانواده شهدا وجانبازان استان اردبیل بزودی برچیده خواهد کرد.هر مدیر وهر نماینده ای تاریخ مصرف دارد که انشاله بزودی باید بساطشان را جمع کنند وبروند.
آقای شهیدی ملعبه دست یک عده شد وبا برداشتن مدیران ایثارگر نشان داد که با قشر ایثارگر مشکل دارد.
همکاربنیاد
|
United States of America
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
2
2
سالهادربنیادمشغولیم ومدیران متعدددیدیم وقتی شخصی جانبازوایثارگر درسرکارهست حرمت ایثارگران نگهداشته میشودکه قبل ازمدیرغیرایثارگرفعلی کسی به خوداجازه بی حرمتی به خانواده هارانمیداد ولی بااغفال شهیدی توسط نماینده مغرض مجلس هرروزشاهدهتک حرمت هستیم وقتی مدیری برای بقایش باج به همه میدهداینطورمیشودبنیادجای افراد پست وبی ریشه نیست
کارمند
|
Germany
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
2
2
کارمند ادره هستم.از روزی که خبر در سایت فاش نیوز وشهدا درج شد حراست وبازرسی آرامش را از کسانی که بهشان شک دارند ربوده اند.خدا به ایثارگران لطف کرده وخانواده شهیدی اقدام به تظلم خواهی کرده اند که واقعا این تظلمخواهی به حق بوده ونیاز بود که ایثارگری شروع به افشاگری کند.
خداوند رحم کند وآقای شهیدی با اطلاع ازین ظلم ستم اقذام فوری انجام دهد این سکوت نشان از این دارد که ایشان توانایی مدیرکلی ندارد ودوست دارد ملعبه دست نماینده ها شود تا میزش را حفظ کند.
رزمنده
|
United States of America
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
2
4
لعنت خدابرکسانی که سرسفره شهدانشستندونمکشان راخوردندونمکدان شکستند
کارمند اداره
|
Germany
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
4
2
بنیاد تهران ودر راس آن حجت الاسلام شهیدی از کل ماوقع خبر دارد وحق را به آقای منصور داده از ایشان حمایت میکند چون آقای منصور قانونی عمل کرده..کسانی که خود را حامی خانم محمدی نشان دادند بدترین ضربه را به ایشان زدند.بهتر است بیش ازین آتش بیار معرکه نباشند.
بنیاد شهید در حالت کنونی بهترین شرایط را دارد وبه لطف مدیریت آقای شهیدی اوضاع بهتر شده است.
پاسخ ها
جانباز موسوی
| Germany |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
اگر خبر دارد واز مدیر مجرمش حمایت میکند مطمئنا خودش نیز شریک جرم است.فکر نکنم آقای شهیدی همچنین کار ی را کند زیرا مدیریتش بیشتر ازین زیر سوال خواهد رفت.این مدیر دارد آبروی خود شهیدی را با اعمال مجرمانه اش میبرد.
صبوری
| Germany |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
اگر اوضاع بهتر بود هر روز خدا شاهد این همه بی حرمتی واهانت به خانواده های شهدا وجانبازان نمیشدیم.
با آمدن شهیدی ارزش وشان خانواده های شهدا نزول پیدا کرده است.
بهمن
|
Germany
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
3
1
لعنت خدابرکسانی که آتش بیار معرکه شده اند.
پاسخ ها
صبوری
| Germany |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
لعنت خدا بر تو که در اداره نشسته ای وبه شهدا خیانت میکنی.
خانواده شهید
|
Germany
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
2
3
خدا راشکر که دادگاه این مدیر نالایق را محکوم کرده است.این درس عبرتی شد تا آقای شهیدی ملعبه دست نمایندگان نشود وبداند که با برداشتن مدیران ایثارگر وآوردن چنین مجرمانی دارد به خانواده های شهدا خیانت میکند.
کارمند
|
Germany
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
1
2
آقای افضلی فرد بدترین خیانتها را نسبت به مردم اردبیل مرتکب شده است انشاله بعد از 9ماه دیگر استان اردبیل از شر ایشان راحت خواهد شد.
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
آقای افضلی فرد نمونه بارز یک مسلمان و مرد خداست وجودش منشا برکت استان است خداوند نگهدارش باشد
برادر شهیداردبیلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
این نماینده باعث شرم وخجالت استان اردبیل است که متاسفانه بنیادشهید را پله خود برای ورود به مجلس قرار داد وما ایثارگران اردبیل مرتکب چنین خطایی شدیم.خداوند پدر سیدشنوا را بیامرزد که دزدیهای ایشان را رو کرد ولی این موضوع به مذاق ایشان تلخ اومد وشهیدی بیخبر از همه جا را آل دست خود قرار داد تا استان اردبیل از وجود مدیر بالیاقتی چون شنوا که آزاده وجانباز بودند محروم کند.شهیدی بزرگترین خیانت را برای اردبیلیها مرتکب شد که خدا ازش نگذرد.
فرزانه
|
Germany
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
1
1
شرایط هر جا خوب باشه خداراشکر ولی شرایط بنیاد اردبیل وحشتناک است.چرا کسی تحقیق نمیکند تا ببیند حراست وبازرس بنیاد شهید اردبیل چه سابقه ای دارند والان چکونه باعث شده اند که همه ایثارگران شاکی باشند.
ابراهیم اعتمادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
1
در جایگاه های مقدس باید افراد دلسوز و اهل جبهه باشند نه آنهایی که تظاهر به دین و اسلام میکنند و از طرف دیگر چپاول و کارشکنی آنهم در بنیاد و امور رسیدگی به خانواده محترم شهدا - راستی آقای مدیر کل اونوقت که این برادرمون شهید شد شما کجا تشریف داشتید ؟لابد در دانشگاهها خارج از کشور (چین )برای کسب علم تا کشور در اون زمان از مقام علمی عقب نمونه هان؟بعدش هم اون حقوق ها ی آنچنانی چجوری از گلوی زن و بچه ات پایین میره ؟لابد میره ولی چه تاثیری داره خدا میدونه ؟کمی رو این حرفها فکر کن
همکاربنیاد
|
United States of America
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
2
1
خداوندشراین فردپست واعوانش راازسرماوخانواده شهداکم ودردنیاواخرت معذبشان نمایدوعامیلین نصب این مدیران خاین رارسوانماید
فرزندشهید
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
1
1
امام گفتندنگذاریداین انقلاب بدست نااهلان ونامحرما بیفتد جه کسی نااهل ترازاین مدیرجبهه ندیده وغیرایثارکرکه اینطورظلم به خانواده ها میکند شهیدی خجالت بکشد
vakili sadeghi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
2
1
بازم جای شکر دارد یک برادرم شهید شد وبرادردیگرم که ازمنطقه جنگی به شدت مجروح گردیده بود بدون درمان به خانه برگشت پدرم برای ادامه درمان وی اقدام نمود بنیاد جانبازان آن موقع همکاری کمی جهت ادامه درمان انجام می داد که پس از سه سال دربدری پدرمرحومم به طرز فجیحی برادرم فوت نمود به دلیل فرد مغرضی درآن نهاد برادرم جزو شهدا ثبت نگردید تمام مدارک بیمارستانی موجوداست هرکجا که آبرویشان درخطر باشد توجه میشود
کارمندایثارگر
|
United States of America
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۸
1
1
آیادرست است مابخاطرشهداحقوق بگیریم وبه نوامیس آنان هم توهین کنیم خاک برسراین مدیرواعوانش
عباسزاده از اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
2
1
آقای نماینده با انتصاب مدیرکل غیر ایثارگر بدترین خیانت را به مردم اردبیل مرتکب شد.
مردم اردبیل در مدتی که ایشان نماینده مجلس بوده اند با سابقه خاندان ایشان آشنا شده اند ومتاسفانه دیر فهمیدند که چه فرد نااهلی را راهی مجلس کرده اند ایشان با تاثیراتی که در انتساب مدیران دستگاه دولتی داشتند با اینکه تنها هدفش نشاندن عواملش در میزهای دولتی بود بدترین خیانتها را مرتکب شده اند. بدترین وبزرگترین خیانت این نماینده آوردن دست نشانده خود در حساسترین نهاد انقلابی بود که هیچوقت شهدا وجانبازان این استان غیرتی هرگز ایشان وجناب شهیدی که اونیز دنباله رو یک عده نماینده شده است نخواهند بخشید......
اردبیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
3
1
ننگ بر مدیر کل تهران ننگ بر نماینده نااهل اردبیل>ننگ بر همه مدیرانی که از خون شهدا به میز ومنسب رسیدند ولی بدترین خیانتها را مرتکب شدند.
کارمند ایثار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
2
2
حراست وبازرس اداره افرادی هستند که مطمئنا خارج از اداره جایگاهی اجتماعی ندارند وتنها به لطف مدیرکل مجرم ودر پس آن نماینده ناخلف استان ودر راس آن توسط شهیدی نالایق به ایثارگران اردبیل خیانت میکنند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
2
1
پس چرادر دولت آقای احمدی نژاد شاهد چنین فاجعه هایی نبودیم..........
آقای روحانی با آوردن مدیرانی چون شهیدی ودر پی آن دخالت نمایندگان مغرضی چون نماینده اردبیل در امور ایثارگران ثابت کرد که به گرد پای احمدی نؤنژاد نمیرسد.
آقای شهیدی بدترین خیلنت را به جانبازان وخانواده های شهید اردبیل مرتکب شد.خداوند بر افضلی دزد وشهیدی ترسو لعنت کند.
از کارمندان ناراضی سازمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
2
1
بادیذن اخبار این سایت امیدوار شدیم که آقای شهیدی از خواب غفلت بیدار شده وچاره ای برای اداره ما خواهد اندیشید .افراد متخلف اداره که بارها به اسم حراست وبازرسی از آنان شاکی بودیم جسورتر از قبل بر اداره جو خفگان ایجاد کرده اند.به بهانه شکایت خانم محمدی وحمایت اکثر کارکنان از این خواهر بدترین فشارها را برای کارمندان اعمال میکنند وکسجرات اعتراض ندارد .

امید آن داریم که با پیگیری این سایت عزیز اصلاحاتی در بنیاد شهید اردبیل ایجاد شود تا مشخص شود که شهیدی از ترس نماینده اردبیل توانایی برخورد با مدیر مجرم وهمدستان نااهلش را ندارد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
1
خاک بر سر اداره ای که افرادی چون میرنژاد به عنوان حراست کار میکنند.خود میرنژاد باید از حراست کل کشور پیگیری شود چون وجودش به عنوان کارمند اداره بنیاد شهید نامشروع وگناه است.
از جانبازان تکاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
1
1
عده ای بعد از دولت احمدی نژاد شروع به کنکاش عملکردهای ایشان کردند وخواستند که چهره دولت ایشان را در افکار مردم ایران خراب کنند.ولی مردم الان آنقدر تفاوت را احساس کردند که نمیشود با چنین بدرفتارهایی دولت احمدی نژاد را چشم مردم بیاندازند.
نمونه واضح از ابتکارات دولت روحانی آقای شهیدی بود که باروی کارآمدنش بدترین خیانت ها را مرتکب شد که به وضوح توهین ها اهانتها به خانواده های شهید وجانبازان در همه نقاط ایران مشاهده کردیم.
پس چرا در دولت احمدی نژاد کسی جرات چنین بی حرمتیهایی را نداشت.
شهیدی ملعبه دست یک عده نماینده شده است وثابت کرد که میز بنیادشهید برایش خیلی بزرگ است و وجودش باعث آزار ایثارگران شده است.
ایثار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
2
1
وقتی صادقی دزد که قبلا بخاطر دزدی از بیمارستان ایثار اخراج شده بود حالا میشود بازرس بنیاد شهید اردبیل پس لعنت به آن اداره.
پاسخ ها
همکار ایثار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
انشاله که روز بروز ترفیع یابد.مادر آقای صادقی همسر دوم آقای افضلی فرد هستند که به تازگی به پست بازرسی بنیاد شهید منصوب شده است.
رحمتی عصاب روان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
1
0
سلام مادرایشان نمی داندکجانشسته وجای خون چه کسانی تکیه زده فکرمیکند این جایگاه ارث به ایشان رسیده
عدالت علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
1
0
با سلام بنده هم با این مادر عزیز موافقم من هم برادر شهید هستم و از آقای شهیدی خواهش دارم در خصوص این عزل و نصبهای مدیران بنیاد شهید کمی دقت فرمایند. بنده مانده ام که چرا آقای شاهی رییس بنیاد شهید گرمی را عوض نمی کنند.
فرزند جانباز حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
0
اداره بنیاد شهید اردبیل شده نقل محافل که به روز سیاه افتاده است.هیچ ایثارگری از این اداره دل خوش ندارد .چندین بار که جهت امورات پدرم به اداره مراجعه کرده م افرادی را دیده ام که شروع به آه ونفرین مسئولین از جمله شهیدی وروحانی کرده اند.
وقتی خبر محکومیت مدیر کل در میان ایثارگران پیچید امیدوار شدیم که اوضاع بهبود خواهد یافت ولی متاسفانه بدتر از قبل شدهوباعث وبانیش مدیر بالا دستی شهیدی بیلیاقت است.
ابراهيم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
0
0
با سللام هيج كدام از كارمندان بنياد شهيد احساس مسعو ليت نمى كنند
کارمندبنیاد
|
United States of America
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
وقتی مدیربنیادوامدارکسانی باشدکاهاوراسرکارآوردند وضع بهترازاین نمیشودکهمدیربرای بقایش باج میدهدوافرادمعلوم الحال پستهای بازرسی وحراست رامیگیرندوانتقام میگیرند
مراجعه کننده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
سلام
وضعیت بنیاد اردبیل بسیار بد و اسف بار است...!!!
این کارمنداش هم چون میدانند رییس مشکل داره خودشون رو زدن به اون راه و اصلا زیر بار وظیفه خود هم نمیروند به خدا حقوقی که میگیرید رو در راه بیماری و سرطان و ... خرج خواهید کرد شک نکنید خدا از حلقومتون بیرون خواهد کشید
کارمند بنیاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
وقتی در باره موضوعی اظهار نظر می کنید اگه از صحت ان اطلاعات کافی ندارید لطفا خودتان را شریک کناه انهایی که مطالب مغرضعانه می نویسند نکنید متاسفانه خانم محمدی باید از برادر شهیدش خجالت می کشید حقیقت را می نوشت که شجاعت می خواهد ایشان ندارند که باعث شده اند همه نظر دهندکان به نامه ایشان ، دچار غیبت وکناه شوند خانم محمدی باید از همه نظر دهندکان طلب حلالیت کند تا شاید در این ماه مغفرت بخشوده شود.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
خدا به دادمان برسد حیف آقای سید شنوا رفت آقای سید شنوا هر جا هستی سلامت باشی
کارمندبیمارستان ایثار
|
United States of America
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
اوضاع بنیادشهیداردبیل وبیمارستان ایثارهرروزبدترازروز قبل میشود علنا رشوه گرفته میشودوهرکس فقط دنبال منافع شخصی خودش است گناه همه گردن شهیدی نادان است که بواسطه باج دادن به نماینده شرور اردبیل این بلا راسراستان اورد وحالا خودشان درگل گیرکرده اند وروزبروز رسواترمیشوند
جانباز
|
United States of America
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
پیشنهادداشتم اسم بنیادشهید اردبیل راعوض کنندوبگذارنددفترنماینده مجلس یادفترمقابله باجانبازان تاحراست وبازرسی منفور راحتترکارشان راانجام دهندواسبشان رابتازندتانفرین والدین دامن ناپاکشان رابگیرد
مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
لطف خداوند شامل حال خانم محمدی عزیز شد تا با شجاعتش ثابت کند که بنیاد شهید محل جولان نااهلانی چون شهیدی واین مدیر کل مستاصل نیست.
ایشان صدای اعتراض همه ایثارگرانی شدند که بهشان ظلم میشد ولی جرات اعتراض نداشتند.
خداوندهم ایشان وهم به سایت بزرگوار توفیق دهد تا بیشتر از قبل صدای رسای درد کشیده ها ودلسوختگان ابن انقلاب که به یادگار از شهدا مانده باشند.
جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
شجاعتو باید از خانم محمدی یاد گرفت والا ایشان اگر میخواست میتوانست در بنباد بماند وهمپای یک عده نااهل کارکند ولی خوشبختانه شجاعت را از شهدای این مرزوبوم یاد گرفته وخداراشکر تا بحال ثابت کرده که به هر قیمتی نباید نان خورد وعفت وشرف را پای نااهلان نامحرمان ریخت.
چه عظمتی وبزرگی بهتر ازین که به نیابت خانواده های شهدا وجانبازان اعتراض کنی وبتوانی باحمایت قشر ایثارگر در جهت احقاق حق پیروز باشی.شهیدی ننگت باد که بازهم در خوابی ویک زن از تو غیرتیتر است....
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
شهیدی به همراه این مدیر داره خجالت میکشه فعلا.تا ببینیم آخرش چی میشه....
اسفنیدیار حمیدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
سلام .بنده هم فرزند شهید میباشم .متاسفانه همین مشکل را ما در استان خود داریم افرین به خانم محمدی.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
1
ایثارگران دراسارت بنیاد شهید اردبیل می باشند.لطفا به داد برسید
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
جنابجناب اقای شهیدی لطفا به داد وفریادجانبازان اردبیل برسید خیلی ازافراد که جانباز نیستند پرونده جانبازی درست کرده اند وخیلی ازجانبازان نمتوانند حق درصدجانبازی راازکمیسیون بکیرند.چه پیشنهادی در این خصوص دارید
محسنی
|
United States of America
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
کسی که به ناموس شهیدتوهین کندوجرمش ثابت شود دیگرانسان نیست وصلاحیت کارکردن دربنیادرانداردچه رسدمدیرشود بایدفوراعزل ودرهیئت تخلفات طرح شود ومجازات شود
خاکپور
|
United States of America
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
اتفاقاتی که دریک سال اخیردربنیاداردبیل رخ داده درطول تاریخ بنیاداردبیل بی سابقه بوده است واین نشانگر عداوت این قوم نادان باایثارگران است بیکارکردن خواهرشهیدوتوهین وهتاکی به نوامیس شهدا تهدید خانواده شهدا به قطع حقوق وشکایت ازخانواده شهدا وکشیدنشان به دادگاه برخورد ناشایست باجانبازان وآوردن پلیس برای مادرجانباز حذف ایثارگران ازپستهای مدیریتی وسپردن مدیریت بیمارستان تخصصی اعصاب وروان به یک پرستاروعدم رسیدگی به درمان جانبازان بستری و....... آیاشهیدی میتواندجوابگو باشد
سربازاسلام
|
United States of America
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
نوامیس شهید ناموس همه ملت ایران است کسی که به نامس شهید توهین کندسزاوارنام انسان نیست وهرکس ازاوحمایت کندمجرم است وخاین وحق برخورد باخاین است تاجامعه احساس امنیت کند
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
0
0
حيف ازياراني كه خون وجان دادند: مسئوليتهاي مهم كشورعزيزمان افتاددست نااهلان واقعاحيف...
خداکرمی
|
United States of America
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
امام فرمدندنگذارید انقلاب بدست نااهلان ونامحرمان بیفتد نتیجه فرمایش امام رادیدیم وقتی درزمان شهیدی بنیادشهیداردبیل بدست نامحرم افتاد نوامیس شهدارادرخانه شهید ازکاربی کار ومردتهمت قراردادند وعلیرغم حکم قطعی دادگاه هنوز شهیدی دارد استخاره میکند روز قیامت جواب شهداراچطور خواهی داد شما که پایت لب گوره
جانباز شیمیایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
0
اقای شهیدی بخداسوگند قسم و به خون شهدا قسم می خورم دیگر هیچکس به خون شهدا وبه جانبازان و خانواده های جانبازان و شهدا ارزش قابل نیستند وقتی یه اداره ای می رویم خودمان را معرفی می کنیم جانباز هستم غیر از توهین هیچی نمی بینیم بنده یه ماه پیش بخاطر مستاجر که مغازه را تخلیه نمی کرد رفتم شکایت کردم قاضی شعبه دو بازپرسی بندر عباس با وکیل مستاجرم دوست بودند پیش سه نفر یه قاضی ملمکت برکشت گفت نامه به دارایی می دهم که دهن اش را سرویس کنند ایااین حرف برای یه قاضی به یه جانباز درست است ای مردم ای جانبازان ای خانواده های شهدا این درست است برکشتم اعتراض کردم بخاطر توهین منو بازداشت کردخلاصه بعداز دو ساعت التماس امدم بیرون رفتم به حفاظت اطلاعات دادگستری شکایت کردم درجریان هستند از جناب حاج اقا شهیدی تقاضایی دارم این حرفها را با حضرت اقا رهبرم در میان بگذارد اقا جان بهخون شهدا قسم جانم فدای توست
خبرنگار
|
United States of America
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
0
هرروزشاهد کم رنگ شدن ارزشها هستیم وقتی مادرشهیددربنیادشهید مورداهانت قرارگیرد باید فاتحه مدیریت شهیدی راخواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
0
خیلیا تو این مملکت حرام خورند .
عزیزی
|
United States of America
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
واقعاتعجب کردم چه شده است به کجا میرویم دربنیادی که به اسم شهید مزین است مادرشهید تهدید میشود ومدیرش مجرم شناخته میشود وهنوز سرکاراست بایدسریعا برکنارومحاکمه شود ومجازات گردد انصاری مدعی طرفداری از شهداکجاست ما
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
من دخترشهید جعفری هستم میخواستم مطلبی بگویم من از کودکی شاهد زجر پدرم بوده ام منتی ندارم ولی بعضی از مردم فکر میکنند ما خیلی مرفح زندگی میکنیم خدا شاهد ما هنوزم شاد نیستیم و درسینه ما پر از غم است بنیاد شهید هم کاری برای ما انجام نداده اند که حداقل جواب زحمات پدرمان رابدهند فقط میگویند ما بچه های جانباز وشهیدهمه جوره هوای انها راداریم اما حیف که حرف ها فقط حرف است به عمل نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
0
0
همه فرزندان شهید در دلشان غم دارند چون خون پدرشان دارد پایمال میشود و هدف پرشان محقق نشده است
همکاربنیاد
|
United States of America
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
0
فکرنکنیدفقط مادرشهیدمحمدی مورد تهدید قرارگرفته بلکه ماروزانه شاهد توهین وبی احترامی به خانواده ها هستیم مدیرکل منصوب شهیدی که نوکرنماینده است وباچاپلوسی وتملق پست گرفته وازایثارگران انتقام میگیرد
فرزندشهید
|
United States of America
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
0
0
کاش پدرم زنده بود وماهرگز پایمان به بنیاداردبیل باز نمیشد تا نااهلانی راببینیم که بخاطر شهدا پشت میز نشین شدندونمک میخورند ونمکداند میشکنند
تربتی
|
United States of America
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
بنیادشهید محل خدمت به خانواده شهدااست نه تهدیدوتهمت زدن به کسانی که جانشان رادادند تاما اسیر عراقی نشویم تاباناموسمان آن کنندکه درسوسنگرد بادختران بینوا کردندشاید بعضی ها غیرت ندارند
خواهرشهید
|
United States of America
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
0
0
این مادررنج کشیده اگر پسرش زنده بود هرگز جرات نمیکردیند تهدیدش کنند وای برروحانی با رفتارش با خانواده شهدا فقط شعارمیدهند
مرتضوی
|
United States of America
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
مادرم شما ازفردی که جنکگ وجبهه ندیده انتظار داشتیدحرمت شمارا نگهدارد؟؟؟؟؟ اینها برای خدمت نیامدند بلکه برای پست ومقامندشهیدی نادان بنیادرا به چه کسانی سپرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
0
مرگ بر مدیر نالایق او باید از بنیاد برود
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
0
چون امن و امانه زبون خیلیها دراز شده . دو تا ترقه ول کنن دوباره همه به یاد خانواده شهید می افتند .

هر کس در هر میز ریاستی زیادی حرف بزنه ضد جمهوری اسلامیه . خیانت هم جرمش معلومه .
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
0
0
فرقی نمیکند که رییس از خانواده شاهد باشد یا نه اون فرد قطعا ضد انقلاب بوده وگرنه خانواده سهدا تاج سر ما هستن من خانواده شهید نیستم ولی از این بی ادبی بسیار ناراحت شدم خواهرم واگذارشون کن به خدا
روح الله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
بیوگرافی

اینجانب روح الله اخوان فرزند شهید باقی اخوان ساکن استان مازندران شهرستان نور متولد 1363/04/21 که در سن 1 سال و نیم در سال 1365 پدرم در منطقه فاف کربلا 25 عملیات، والفجر 2 شهید شدند ، پدرم یک بسیجی فعال قبل و بعد از انقلاب بود و از بدو تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال1360 در این این نهاد مشغول فعالیت بودند

گناه من چیست ؟

در سال 1385 با هزار مکافات به عنوان نیروی شرکتی آبدرچی اداره با حقوق ماهیانه 90/000 (نود هزار تومان) در سازمان تبلیغات بجای پدرم مشغول فعالیت شدم (الان با حقوق (980/000هزار تومان دارم کار می کنم، مشکل من از زمانی شروع شد که قول های دروغ و کذب های روبرو شدم ماجرا از زمانی شروع شد که برای عکس گرفتن و گزارش دادن خودشون به منزل ما می آمدند و می خواستند به قول آقایون نشون بدهند که ما بسیجی هستیم ما پایبند به خانواده شهدا هستیم من دیپلم بودم و گفتن چون امتیاز داری تو رو می توینم جذب کنیم هر روز وعده های دروغ رو از سوی اداره کل تبلغات مازندران می شنیدیم حالا بعد از زمان 9 سال می گویند باید کارشناسی بگیری ، سوال من این است پس چرا تا این چند سال بهم نگفتید ،مگه خودتون نگفتید که فوق دیپلمی معادل لیسانس حساب میشه ،پس چرا تو زونکن های کارگزینی تون دور اطرافی هایتون با مدرک دیپلم ،کارشناس خبره هستند، پس چرا تبعیض قایل می شوید شما ای که می گویید انقلابی هستید کجای شما بوی انقلابی را می دهد ،هر جا می نشینید می گوید ما یاران امام زمانیم. کجای شما بوی رفتار امام زمانی می دهید ؟ چرا تو شرق مازندران و غرب مازندران تبعیض قایل می شوید ، مگر غرب مازندران چه گناهی کردند. تو این 9 سال خیلی زجر کشیدم مردم فکر می کنند که من در بهترین جای هستم مردم شما رو به خدا بدون تحقیق قضاوت نکنید خیلی ها هستند که مثل آب خوردن بهشون ظلم میشه ، اگه من یه آدم عادی بودم کارم تا الان حل می شد، آیا گناه کردم که فرزند شهیدم، تا حرفی پیش میاد می گن سکوت حرف نزن تو فرزند شهیدی ، بخدا اگه اسیر بیگانه ها می شدم رفتارشون بهتر بود اگر وعده های الکی نمی دادند و اگر از همون اول بهم می گفتن می رفتم پی کار خودم20 سال مدیر کل خون به دل نیروهای شهرستان ها کرده کی می خواد جواب شو نو بده ، چرا فقط خودشو مسلمون میدونه، همه رو کافر، چرا در جلسات استانی به نیرو ها میگه مگه شما نماز هم می خوانید ، چرا فکر میکنه فقط خودش مسلمونه همه کافرند، چرا فکر می کنند ما کافریم خودشون بسیجی، اگه قرار خدای نکرده مملکت ما خدشه ای وارد بشه پاش بی افته اولین نفر های هستیم که آماده میشیم چون خونی در رگم هست که از پدرم به ارث بردم کافیه رهبر دستور بدهند ، آیا تو این 20 سال شخص لایق تری نیست ، بخدا شب ها نمی تونم به آرومی بخوابم همیشه تبعیض و ظلمی که در حق ما شده جلو چشمون رژه میره، بنده 9 سال کار صادقانه کردم و افتخار هم می کنم حرف من اینکه بعد از 9 سال کجا می تونم برم با احساسات من و خانواده ام بازی شده، دل دماغی برای خانواده ام نذاشتند آچار فرانسه اداره ام هستم نمی دونم چرا هر کس بیشتر کار می کنه کارش کمتر نمود داره کجای دنیا خواستن حق کفره، موقعی که می رم استان انگار دشمن خودشون رو می بینند من مشکلی با کسی ندارم فقط، فقط و فقط حقمو می خوام نه بیشتر .

نامه به استانداری

الان 4 ساله کارم شده رفتن به استانداری برای سر گردان کردن من اداره کل تبلیغات مازندران نامه ای به استانداری دادند آقای عباسی تو توسعه مدیریت انسانی استانداری الان 2 و3 سالی که منو سر می دونه هی میگه امروز میشه ، فردا میشه ، پس فردا میشه، نمیدونم کی میشه، دانشجو هستی صبر کن، کارت تموم شده ، ما می تونیم ، تو فرزند شهیدی و... الان چندین نامه هر ماه رد و بدل میشه هنوز هیچ خبری نشده است

اسم شهید اخوان رو تغییر دادند

من بچه رویان هستم از قدیمی های که پدرم رو می شناختند هیچ وقت نشده بدی شون رو بهم بگن آنهایی که ادعا می کنند بسیجی هستند 10 سال بود که عکس پدرم رو در اداره کل مازندران زدند بنام علیرضا اخوان نمیدونم اسم علیرضا رو از کجا آورده اند، کل شهید سازمان تبلیغات مازندران 3 نفر بودند شهید جان نثار از آمل، شهید رمضانی از فریدونکنار و شهید اخوان از نور، آنهایی که حتی شهید سازمان رو نمی شناسند و خودشون رو بانی انقلاب می دونند چطور می تونند اداره ای رو بچرخونند 100 بار تذکر دادیم اسم شهید رو تغییر بدهید اگر هم اسم شهید رو تغییر نمی دید لا اقل عکس شو بردارید

پیش رهبر رفتم

9 سال است با احساسات من بازی شده است، 9 سال دروغ تحویل خانواده ام دادند، 9 سال گرفتار استان،شهر بابل، تهران هستم، وعده های دروغ بهم تحویل میدند،نه راه پس دارم نه راه پیش از هر دو طرف راه رو برام بستند نمی خواستم همه حرف ها رو بزنم ولی چاره ای نمودنه، 1 بار در سال 87مراسم بزرگداشت مردم هزار سنگر آمل ، مردم آمل با رهبر دیدار داشتند خودمو به اونجا رسوندم بهم اجازه ندادند جلو برم و با هزار مکافات رفتم تو از همون اول نامه رو از من گرفتند و یکبار هم مداحان با رهبر دیدار داشتند برای دومین بار رفتم 2 بار هم نامه دادم ولی خبری از جواب خشک و خالی حتی یک کلام هم نشنیدم ، می دانم این نامه ها به دست آقا نرسیده اگه رسیده بود قطعا جوابشو میدادند ، خدا رو چه دیدی شاید روزی بشه باهاش همکلام بشم عقده دلم رو براشون بگم ، ای کاش این مطالب ها رو می خوند چون می دونم طبق قانون حق می خورده شده است و مقام معظم رهبری قطعا این رو درک خواهد کرد چون خودشون هم از دل سوختگان هستند

حرف آخر، درد و دل

چرا می خوان همیشه ما خفه خون بگیریم کجای دنیا ، کجای از گوشه جهان گرفتن حق گناهه ، چرا وقتی هر موقع می خواستم حقمو بخوام می گن تو زور می گی ،اگه حق من نیست پس حق اون هایی که سوء استفاده می کنند هم نیست، 9 سال روز گار منو سیاه کردند تو سن 31 سالگی تمام موهام سفید شده ، از این همه ظلم خسته شدم ،تو اداره کل تبلیغات مازندران چه خبر هستش، نفس کشیدن خیلی سخته من نه پول می خوام ، نه ارث پدرم، نه بیت المال رو می خوام نه از کسی طلب کارم ماتو زندگی خیلی بدهکاریم مخصوصا به اون بالایی که حواسش هست و همه رو سپردم به خودش ، نفرینشون نمی کنم چون اگه نفرینشون کنم مثل خودشون میشم ، ولی واگذارشون می کنم به خدا هر چی خدا تصمیم بگیره همونه وما اطاعت می کنیم ، فوق اش چند سال زنده باشیم به نظرم روحانی لایق تری هستند که لیاقت پشت میز مدیریت تبلیغات مازندران رو داشته باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
0
وای به حال از خدا بی خبران انان که حق شهیدی را پایمال میکنند که به اهداف دنیوی خود برسند انان از خدا بی خبرند متاسفانه قوانین محکمی برای احیای حق ایثارکران نداریم تاهرجا میفهمند جانبازی یا از خانواده ایثارگری میخوان یه جوری شوتت کنن بری یا یه چیزی بهت میگن که مثلا چرا رفتی جبهه>شما که وضع مالی تون خوبه>وامثال اینهارو میبافند که اصلا پشیمون میشی بگی ایثارگری توهر اداره که میری ارزشها شده پول اگه رشوه ندی کارت انجام نمیشه یا انقدر میدووننت که مجبور بشی رشوه بدی تاکار اداریت انجام بشه.واگه بخوای از حقت دفاع کنی میگن داری از جانبازیت سواستفاده میکنی صدتا تهمت دروغ بهت میبندن بعد هم گزارش میکنن به حراست بنیاد این میشه برات یه پرونده واهرم فشار که نتونی حقتو بگیری . واقعا جامعه ما داره کجا میره.ما اگه نصایح حضرت اقارو در زندگیمون مخصوصاامر به معروف ونهی از منکر رو اجرا کنیم وبی تفاوت به چیزهایی که اطرافمان میگذرد نباشیم میتونیم به جامعه ایده آل برسیم باید بیدار بشیم نگیم که ولش کن بابا بمن چه ربطی دار ه همین میشه که کم کم میان همه جا نفوذ میکنن انوقت ظلم وفساد اداری همه جارو میگیره وگریبانگیر خودمون میشه.به امید روزی که اسلام ناب محمدی با رهنمود های مقام معظم رهبری درجامعه شکل بگیرد.محمد حسین صالحی
هادی
|
United States of America
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
با سلام و عرض ادب خدمت ریاست محترم

خدمتتون عارضم که هیچ جا به ما رسیدگی نکردن که مجبور شدم از این طریق با شما ارتباط برقرار کنم
پدر خدابیامرز من مثل خیلی از جانبازای محترم دیگه جانباز بودن و شیمیای و موج انفجار رنجشون میداد و قلبشونم بخاطر همین مشکلات جراحی شده بود و مصنوعی بود.
طبق درخواست پدرم هیچگونه اقدامی نکردیم برای افزایش درصد جانبازی
همون سالهای اول پدرم جانبازی 35% داشتند و بعد از بدتر شدن حالشون اصلا و به هیچ عنوان بنیاد نرفتن برای افزایش درصد
متاسفانه چندی قبل حالشون بدتر شد و مجبور شدیم بستریشون کنیم و بنیاد کپسول اکسیژن تحویلمون دادن برای مراقبت از پدر خدابیامرزم
و 25 روز پیش پدرم رفت پیش خدا و بقیه ی شهدا و هم رزماش
اما...
اما دریغ از اومدن یه نماینده از بنیاد شهید به تشیع پدرم
اما دریغ از همدردی
بنیاد شهید هیچ ارزشی برای خانواده ی جانباز تازه رفته قايل نشد
از همه مهمتر ..
از همه مهمتر این که پدرم و پزشک قانونی بردن و هنوز جواب ندادن و علت فوت رو نا معلوم اعلام کردند که غیر مرتبط با جنگ اعلام کنن که بگن شهید نیستن.
این انصاف نیست
تمام ارگانها برای جانبازا ارزش قائل شدند و میشن الا خود بنیاد شهید
البته اینم بگم که بنیاد شهید فقط اومد کپسول اکسیژنی که به پدر خدابیامرزم داده بودند و برند.
تنها عکس العمل همین بود....
خیلی دیگه حرف دارم
از مشکلات مختلف
اما میدونم شما همین پیامم نمیخونین چه برسه به مشکلات بعدی خانواده ما
خواستم حرفمو بهتون بگم
امیدوارم اقدامی کنین
کاش میشد آقا رو ببینیم و بهش بگیم حرفامون و
یا علی
جعفراسلامیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
0
0
باسلام بنده جانباز هستم البته این جانبازی برای ترکشهاست بنده سال1364شیمیایی شدم گواهی مجرویت سپاه رابه بنیاد دادم مدارک بیمارستانی و...هنوز حاضر نشدن برای من کمیسیون پزشکی تشکیل دهند درمان مارا انجام نمی دهند ازسال 1365 تاکنون چندین دندان بنده براثر ترکش نابود شد هنوز ترمیم نکردن ازسال 1368ازدواج نمودم وساکن قم هستم هنوز پرونده ام درشهرستان بابل است وحاضربه انتقال نیستن و...چقدر نامه نوشتم هیچ اثری نداشت اخرکسی نیست ازاینها سوال کند و... به ریس جمهور گذشته نامه نوشتم به ریاست عالی بنیادو...شما چقدر ساده هستید پروند ه شما رامی بندندوصورت مسئله را پاک می نمایندو...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
لطفا به حاج آقا شهیدی بگویید چه رفتار های باندی اذیت آزارهایی با خانواده های شهدا شاغل در شرکتهای وابسته به بنیاد در مشهد می شود
سحر بهرامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
با سلام من ساکن درود استان لرستان هستم پدر من جانباز است و بیماری روانی دراثر موج گرفتگی شدید دارم ، یک اقای بوالحسنی در بنیاد درود هست ک با پدرم لج داره و پرونده پدرمو گم کرده پدر مستمعری بگیر هست ب حالت اشتغال نمیبرنش .
محدثه اقایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
0
0
بخشید من امروز ب بیمه ایران واقع در مطهری قام مقام رفتم ولی اقای پزشک بنیاد با من بد رفتاری مردن و ب من توهین کردن اشک منو دراوردن اقای شهیدی این چ برخوردی ک با ما صورت میگیره. من اگه پدر م سالم بود هیچ وقت ب بیمه ایران نمیرفتم ک پزشک اونجا اشک منو دربیره جلو اون همه ادم.. ی لحظهااز خودم متنفر شم. تحقیر شدم
جانبازان خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
خاک بر سر جانبازان خورستان که چهار ماه بیمه ندارند جانبازان شیمیایی خوزستان از بی داروهیی گدایی میکنند برای پول دارو چرا چرا کناه جانبازان شیمیایی خوزستان چیست چرا بیمه انها را قطح کردید ما جانبازان شیمیایی خوزستان باید آنقدر فریاد برنیم تا صدایمان را بیگانکان متوجه بشن کمتر اختلاس منید ماه که پول از شماها نخاستیم ما حق خودمان را خواستیم ندادید چرا بیمه را قطح کردید اگر خدا خواهد جانمان را بگیرد خودش بلد الاهی نداشتن دفترچه بیمه ما ماکه مریض هستیم ولی زن و بچه شماها که بیمه ما جانبازان شیمیایی خوزستان را قطح کردید مریضی نا علاج بگرند ما خدا داریم جنگیدیم تا شماها را اختلاس را یاد بگیرید به حق اربعین از گلو زن و بچه هایتان دربیاد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
0
اینجانب برادرشهیدهستم پدرم یه نظامی که 30سال باآبرو عزت به این کشورخدمت کرد وبرادرم جونشوفدای این کشورکرد قسم به روح پاک شهدا تاحالابنده که متاهلم وخانواده ام هیچ غیری ازاینها ندیدیم.هرچه انقلاب داردازخون شهدااست
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
0
0
باسلام .ب آرزوی توفیق خدمت به کسانی که به این مردم بخصوص خانواده محترم شهدا و جانبازان .
لازم است بیان کنم که کارکنان آره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله کارکنان رفاه و تعاون با خانواده ها دعوا دارند .هیچ ارزش انسانی براین قائل نیستند .چه کسانی به بنیاد مراجعه میکنند .معلوم است یک خانواده شهید داغدیده یا جانبازان اعصاب و روان یا شیمیایی که همیشه در عذاب و اذییتند .آیا نمیشه چند دقیقه با خوشرویی و چهره باز با آنها برخورد شود .
با تشکر یک جانباز شیمیایی اعصاب و روان و شیمیایی دوران دفاع مقدس.
حکیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
سلام،آقای شهیدی تو برنامه بودجه شما فقط مستمری خواهروبرادرشهيدونامادري شهدا خرج رو دستتون میداشت که الان دوسال هست یک ریال اضافه حقوق نداشتن وعیدی هم به ما نمی دید،اینقدر هرجا ميشينيد از رسیدگی به خانواده شهدا حرف نزنید،یادتون باشه به برکت شهدا به پست و مقام رسیدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
خاک توسرچنین مدیرکل ایشان بایستی مدیرکل اداره سواک میشدن جناب ایت الله شهیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
خاک توسرچنین مدیرکل ایشان بایستی مدیرکل اداره سواک میشدن جناب ایت الله شهیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
خاک توسرچنین مدیرکل ایشان بایستی مدیرکل اداره سواک میشدن جناب ایت الله شهیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
سکوت هرایثارگر خیانت است بخون پاک شهدا ضمنا اگربنده دراردبیل بودم این مدیرمزدور را با دسته بیل جارو میکردم وبا پاکت زباله خدمت شهیدی بیعرضه ارسال میکردم واقعا یک مرد توی ایثارگران اردبیل نبوده که چنین مدیری به مادروخواهرشهید اهانت نماید توهین به خانواده شهدا بی حرمتی به حضرت امام خمینی است که حداقل مجازاتش سنگسار مردمی است وامصیبتا واویلا ازبیعرضگی جامعه ایثارگران که بخاطریکسری ملاحظات وارزشهای انقلابی تاکنون سکوت نموده که چنین مدیرانی بااختلاس عمل میلیاردی حق وحقوق جانبازان را حیف ومیل نمایند حداقل ازآن برادرجانبازایلامی یادبگیرید که بخاطر یک اهانت باچاقو مدیرمسئول رابقتل رسانید چنین افرادی را باید اعدام انقلابی نمود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
1
سکوت هرایثارگر خیانت است بخون پاک شهدا ضمنا اگربنده دراردبیل بودم این مدیرمزدور را با دسته بیل جارو میکردم وبا پاکت زباله خدمت شهیدی بیعرضه ارسال میکردم واقعا یک مرد توی ایثارگران اردبیل نبوده که چنین مدیری به مادروخواهرشهید اهانت نماید توهین به خانواده شهدا بی حرمتی به حضرت امام خمینی است که حداقل مجازاتش سنگسار مردمی است وامصیبتا واویلا ازبیعرضگی جامعه ایثارگران که بخاطریکسری ملاحظات وارزشهای انقلابی تاکنون سکوت نموده که چنین مدیرانی بااختلاس عمل میلیاردی حق وحقوق جانبازان را حیف ومیل نمایند حداقل ازآن برادرجانبازایلامی یادبگیرید که بخاطر یک اهانت باچاقو مدیرمسئول رابقتل رسانید چنین افرادی را باید اعدام انقلابی نمود
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۲
0
0
سلام
از برادران و خواهران گرامی استدعا دارم
اولا ایثارگران و شهدا خودشان هیچ توقعه ای نداشتند و کسی آنها را اجبار به رفتن نکرد عشق بود و مرام مگر نه اینکه همه یک صدا در مقابل دشمن وایسادیم، تمام این داد و هوارهای که من میبینم در مرام آنها نبود اون موقع نه آب بود و نه برق ولی الان خداوکیلی هرکدومتون حداقل دستون به دهنتون می رسه حالا بجای الگو اون یکی میگه میکنم تو گونی این یکی به فلان مدیر فحش میده که چی عزیز دلم مملکت قانون و مقررات داره الکی نیست بعدش اون موقع و.قبل از اونم فساد بوده کی منکرشه همینکه داری مگه ما خودمون مبری از گناه و زیر آبی هستیم حالا یکی انچانی یکی هم در حد چشم چرانی، شک ندارم کسی که الکی آتش رو گرم میکنه و از احساسات مردم سوءاستفاده میکنه دلسوز نیست جانب عدالت رو بگیر برادر از کسی یا از چیزی عقده داریم به عموم نچسبانیم وگرنه بنیاد شهید در حد توانش و امکاناتی که در اختیارش میگذارند جوابگو هست یه سوزن به خودت یه جوالدوز به دیگران....
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
چرا مطالب ارسالی رو تو سایت نزدی چی از بنیاد شهید خواستی ندادن بهت
برادر شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
ما خانواده شهدا باید ی نماینده برای خودمان انتخاب کنیم و مقام رهبری کنم کند تا نظارت بیشتر صودرت گی د اینجا باسایر ادارات فرق دارد..با عنایت رهبری یک انسان خدا ترس که مورد قبول خانواده شهدا باشد مسیولیت را به عهده بگی د وافراد نامناسب را کنار بگذارد وبه همه خانواده شهدا یکسان خدمات دهد.بدون استثنا..تغیرات اساس وبنیادی در بنیاد شهید حتما لازم و ضروری است.هرچه زوتر همین فردا وباززسی وبرسی پروند شهدا انجام شود
برادر شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
برادرم که شهید شد مجرد بود پدر ومادرمان فوت نموده. خانواده شهید بطور کل فراموش شده...بنیاد شهرکرد این خاپوذده را حذف کرده....رسیدگی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
0
0
باسلام و احترام به تمام خانواده ایثارگران ان برخورد مدیر کل بنیادشهید در اردبیل ابروی انقلاب وحکومت اسلامی را زیر سوال برده اخر یک مدیربنیاد چقدر بیسواد ونادان باشید مگر بنیادشهید با ان همه کارمند وساختمانهای جدیدی مگر مال اقای مدیرکل میباشد اگر شهیدان و خانواده بزرگ ایثارگران نبودنند اقای مدیر کل شما باید در همان روستای کهامدهی باید بدنبال کوسفندان بودید ان هم اگر لیاقت چوپانی داشته باشید مرد حسابی برای یک مدیر انهم در این مکان مقدس که از برگترین افتخارات نظام اسلامی میباشد شهیدان وایثارگران باید مدیری با اخلاق وشایسته در پشت ان میز باشد نه شما اقای مدیر کل اگر ابروی خودت را دوست داری هرچه زودتر این سنگر مقدس وسنگر خدمت ب ایثارگران را ترک کنید
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
در بنیاد شهید استان اردبیل را به بنید ....
همشهری
|
United States of America
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
0
چرا شما جوانان هیچ حرکتی نمی کنید نسبت به این بی احترامی ها نسبت به این خانواده شهدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به فتیله زود عکس العمل نشان میدهین به بی احترامی ها نسبت به خانواده شهدا نشان نمی دهین؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
0
0
سربازان گمنام امام زمان عج کجایند؟
تا به داد این خانواده ها شهدا برسن
ناشناس
|
Spain
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
متاسفانه ناعدالتی در بنیادشهید وایثارگران اردبیل بیداد می کند.
رفتار کارکنانش هم خیلی زشت است .گفتیم بنیاد شهید شاید حامی ما جانبازان باشدولی قاتل جانمان شد.هیچکس هم نیست رسیگی کند.خدایا خودت کمک کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
جناب اقای شهیدی شما که حق ما خوردید دران دنیا چه جوابی داری بگی من که در این دنیا به
سختی زندگیم را می گذرانم شما راحت باشید شما که از ها شمی باید عبرت بگیرید بلا خره یخیه شما را
در روز قیامت می گیرم خدا ازتان نگذرد جانباز 25 در صد هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
جناب اقای شهیدی شما که حق ما خوردید دران دنیا چه جوابی داری بگی من که در این دنیا به
سختی زندگیم را می گذرانم شما راحت باشید شما که از ها شمی باید عبرت بگیرید بلا خره یخیه شما را
در روز قیامت می گیرم خدا ازتان نگذرد جانباز 25 در صد هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
با عرض سلام ما فرزندان شهید چه گناهی کردیم مگر میشود بدون پشتوانه پدر و مالی زندگی کرد چرا توقع نداشته باشیم وقتی بودجه برای ما و به اسم ما میاد چرا کسی دیگر که قدرت داره و درد یتیمی و نداری نکشیده باید بخورد خیلی درد داره پدرهای ما رفتند دولت این قانون رو که پسر زودتر از پدر فوت کنه حقی ندارد رو واسه ما فرزندان شهید بر نمیدارد پس پشتوانه پدر و مالی نداشته باشیم به نظر شما زندگی اینجوری اسون میشه متاسفم واسه هر کسی که مال ما بچه یتیم ها رو میخوره فردای قیامت باید از پدرم حلالیت بگیرین دوست دارم قیامت بشه ببینین حلالتون نمیکنم چه حسرتی میخورین دیگه این مال هایی که از یتیم ها بدست اوردین کمکتون نمیکنن
مرتضی ساربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
با سلام خدمت تمامی مسئولین وکسانی که در راه حق ازجان گذشتند اینجانب هم جانبازم هم پدرم جانبازه ولی قسم جلاله میخورم که ظلمی که درحق ما توسط بنیاد شهید وامور ایثارگران بناب افتاده اگه دربنیادهای دیگر هم بیفته حق افرادی چون ما یا با مسئولینی چون اقای شهیدی حل میشه هستند در استانها واداره کل ها که به خاطر ریشه کن کردن ظلمها بی سبرانه تلاش می کنند واجرتی هم نمی خواهند شاید هم ما بی راه میگوئیم چون هرکه میگوئیم حرف ما به گوش مسئولین نمی رسه تا مشکلمان حل بشه ای عزیزی که این مکتوب را میخوانی تورا به خدا ازجال ما فقرا هم خبر بگیرید با تشکر همیشه پیروز وسلامت باشید حق تعالی نگهدار تمام مسئولین متعهد باشد شماره تماس 09143201815
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
0
با سلام اول لعنت به آباد واجداد ومادر اون مسئولی که به ناحق پشت میز دستگاههای دولتی نشسته وکاری نمیکنه
ما پنج نفر ازفرزندان وبرادران دوشهید هستیم که چندین سال جویای کار بودیم باهزار بدبختی چهارسال درشهرداری به صورت روزمزد نه بیمه ای نه قراردادی داریم کارگری میکنیم هیچ صدامونم به هیچ جانمیرسه فقط انقدر مسئولی بدونن روزی هزاران بار مادر شهید وپدروهمسروفرزند شهید دارن نفرین میکنن لعنت خدا بر اون مادری که فرزندان همچون شهردار شهریار ودیگر مسئولین نامرد را به دنیا اورد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
خانواده شهدا وایثارگران عزیز بخداباخون شهدا سوءاستفاده میکنند وقتی همه فرزندان شهدادربیکاری بسرمیبرند برید سیستان وبلوچستان یک ًثموری ریس بنیاد روز روشن دزدی میکنه فقط اقوام درچه یک خودش توبنیاد فقط فامیلشان تغییر کرده که کسی سرده نیاره
همسرمرحوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
0
0
تکلیف خون پایمال شده این رزمنده بسیجی چه می شودوتکلیف دختران یتیم این رزمنده شهیدچه می شود؟
به احتضارشماميرسانم كه همسرم ازنيروهاي بسيجي فعال بود.وچندين بار به خط مقدم جبهه حضور داشتند فرزندانم شبها گرسنه میخوابندوقتیكه پي گيرشدم درجواب.ااین سابقه کم است.
رزمنده بسیجی ای که داوطلبانه پابه میدان جنگ میگذارد که درخط مقدم درحین ماموریت براثرابهای الوده که اون منطقه بیماری داخل خونی می شود. بيمارومنتقل ميشودبه بيمارستان امام حسين مشهدوبعدازمدتي بیمارستان امیدشیمی درمانی وفوت کردند .حالاکمک وکنیدوازکجاپیگیری کنم میروم بنیادشهید میگویندبروسپاه تاییده از سپاه بیاورید.من رو پاس پاس میدهند به یکدیگر .چندسال شد.وحق یتیمان من پایمال شد.کجا بروم هیچکس جوابگو من نیست؟/ ؟
من به جز كاغد پذیرش وترخیص بيمارستان كه منتقل كردن وسابقه سه ماه جبهه وخلاصه فوت.
. از همان موقع این بارمسوليت اين يتيم ها به دوش من است . فرزندانم شبها گرسنه میخوابندندارم که بتوانم به امرارمعاش وتحصيل فرزندانم رابپردازم ودرحال حاضر فرزندم بانمرات عالي است .ارزوي قلبي من اميدوارم.كه اينده هيچ فرزندي به بطالت نگذرد.هيچ بچه اي به جاي تحصيل مجبوربه كارنباشند .
اگرلازم است سابقه کل اسامی بسیجیان فعال هشت سال دفاع مقذس کجاثبت شده است ؟...؟
کارت ایثارگری راازکجابگیرم ؟منتظرجواب همراه: 09035069346 ازشماتقاظاي رسيدگي دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
بنده ازمسئولین رده بالای بنیادشهید و ایثارگران هیچ انتظاری بیش ار این ندارم چون اگر مسئولین با ارسال بازرسان مخفی وناشناس جلو این همه بی عدالتی ها که همه روز در اقصی نقاط گشور روی میدهد کم نیست پیشنها بند ه بعنوان یک ایثارگر که بیش از ۲۰۰۰ روزسابقه جبهه دارم ودرد ایثارگر وخانواده شهید راکه اگر نبودن این عزیزان امروز این اقای مدیرگل بنیاد شهید اردبیل نه تنها مدیر نبود بلکه توسط بعصی های صدا مثل داعشی ها سربرید شده اقای مدیرگل( کل) فراموش نکنید توسط همین صدامی ها چقدر به ناموس این ملت ؟.لذا پیشنهاد بنده بعنوان یک سرباز ولایت این است از انجا که حضرت اقا خود یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است وجانباز است دستور رسیدگی انقلابی صادر کنند تا عبرتی برای این دسته ادم های که کمم نیستن باشد و دلگرمی برای کسانی قست خدمت دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
با سلام این کارکنان بنیادشهید همشون کثافتن عوضین مگه بالا دستی ها خودشون نمیونند
بیییییییخوب میدونند که کارمنداشون چه غلطی میکنند اصلا همهشون دستشون توی یه کاسه هست خجالت نمیکشند از بس پوستشون کلفته
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
0
0
سلام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سید محمدعلی شهیدی خیلی خیلی بی عرضه بی لیاقت .به خاطراینکه از ریاست عزل نکنن نمیتونه از حق ایثارگران دفاع بکنه .... به همین خاطر است حق ایثارگران ضایع میشه و ایثارگران عزیز نمی تونن از حق شان دفاع بکنن . باید یه مدیر با لیاقت شجاع و جانباز دلیر ریاست امور ایثارگران را بعهده بگیر ... از اخوند بی تجربه بیش از این نباید انتظار داشت .. جانباز 70 درصد
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
الهی خدا جوابتون و بده که به مرد تهمت میزنین. واگذارتون میکنم به خدا اگه به خدا اعتقاد داشته باشین. شهیدی اینا رو به تو میگم لعنت خدا هروز به تو که تن همه رو میلرزونی. حق الناس کردنت
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
الهی خدا جوابتون و بده که به مرد تهمت میزنین. واگذارتون میکنم به خدا اگه به خدا اعتقاد داشته باشین. شهیدی اینا رو به تو میگم لعنت خدا هروز به تو که تن همه رو میلرزونی. حق الناس کردنت
میثم کامرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
0
بسلام همه دارند شهیدی رافحش میدن اخه چرا این همه خدمتش راکسی نمیبینه ای بابا کم انصاف داشته باشیم
شهیدی که نمیتونه یک تنه به جنگ بره ماهم باید کمکش باشیم09117887720
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
بله حق با شماست فعلا که قدرت به دست شماده تا بیت المال مردمو بخورین اگه کسی هم لعراضی کرد تهید وقلدری کنین تا یا شهیدا بیافتند همه جونا علیه اونا حرکت می کنن تا شما بیشتر مفت خوری کنین
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) بودم که خانم گشاده رو یا زیبا (احتمالا از اهالی شهر لار بودند) خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با مرحوم آقای روح الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از انقلاب اسلامی برای انقلاب اسلامی با از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها کارم را شروع کردم تا قبل از دفاع مقدس کمی فعالیتم بیشتر شد که شامل مواردی درگیری فیزیکی خود سرانه با افراد ضد انقلاب بود که در جایی نیز ثبت نشده است بعد در دوران دفاع مقدس بود که فعالیتم بیشتر شد (از زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل از هم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا بسیجی فعال بوده ام + دو سال رزمنده داوطلب بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز از داوطلبانه از کمیته انقلاب اسلامی در خط مقدم حضور داشته ام) به حداکثر رسیده است که تا مرز اسارت و شهادت در دفاع مقدس پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای سرافرازی کشورم داشته ام حال می نویسم که 99 درصد از کل کارهایی که در کل کشور می گویند برای ایثارگران کل کشور انجام داده اند یا می دهند تبلیغات دروغین حکومتی است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم.
امراله مهماندوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب اسلامی) بود که خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بودند که خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با امام خمینی و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که کارم را با از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها که در بعضی از موارد با درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب همراه بود شروع کردم چون که به صورت خود سر بوده است درجایی ثبت نشده است واز زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل ازهم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا ساکن بوده ام همیشه بسیجی فعال بوده ام در دوران دفاع مقدس دو سال رزمنده داوطلب بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز در لشکر ۲۸ روح الله کمیته انقلاب اسلامی درخط مقدم حضوری فعال داشته ام که تا مرز اسارت و شهادت پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی در دفاع مقدس نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیتی که برای سرافرازی کشورایران داشته ام حال می نویسم که ۹۹ درصد از کارهایی که در کشورایران می گویند برای ایثارگران کل کشورایران انجام داده اند یا می دهند تبلیغات دروغین نظام جمهوری اسلامی ایران است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم.
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار