شهدای ایران shohadayeiran.com

جفای مجلس دهم به خانواده شهدا
سهمیه دانشگاه خانواده های ایثارگران از متن احکام دائمی برنامه حذف شد!
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری شهدای ایران؛ نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به ایرادهای شورای نگهبان در خصوص لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور با حذف بند ب ماده 3 با 137 رأی موافق، 59 رأی مخالف و 13 رأی ممتنع از مجموع 252 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند!

در بند ب ماده 3 حذف شده آمده بود که وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی و کلیه دانشگاه های دولتی و غیر دولتی و دستگاه های اجرایی موضوع ماده 2 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران موظفند 25 درصد از سهمیه های ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، بورسیه های تحصیلی داخل و خارج از کشور، فرصت های مطالعاتی و دوره های دکتری تخصصی را به همسر و فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان بالای 25 درصد اختصاص دهند.

در این تبصره آمده است که کسب حداقل 70 درصد حدنصاب شرایط علمی و امتیاز پذیرفته شدگان برای کلیه رشته ها و مقاطع تحصیلی از جمله رشته های پزشکی برای دارندگان سهمیه الزامی است. این بند جایگزین ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 2/10/1391 می شود.
انتشار یافته: ۱۰۴
غیر قابل انتشار: ۲۲
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
13
9
بسيار كار درست و بجايي بود . دو سال هست پزشكي مي خونم وبا زحمت خودم قبول شدم و كسي كه هيچ سوادي ندارد و صرفا با سهميه قبول شده الان با من يكي هست.
پاسخ ها
فرزند شهيد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
حرف بيجا نزن ناتواني خودت رو به فرزندان شهيد نسبت نده چهار ساله با مطالعه دكتري شركت ميكنم قبول نميشم كدوم سهميه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
آرمان امام:حقوق خانواده های ایثارگران وشهدا را پایمال نکنید.
من فاتحه رو خوندم اگر سهمیه حذف شده باشد.
فرزند شهید
|
Germany
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
9
0
یعنی چی ؟؟؟؟ الان من باید 70 درصد نفری که قبول شده بیارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
7
8
چرا حرف بيخود ميزنيد سهميه اصلا و ابدا حذف نشده ،چرا اين تيتر رو واسه اين خبر گذاشتيد؟؟!!
فقط فاصله فرزندان ايثارگر با بقيه دانشجوها كمتر ميشه ،كسب ٧٠درصد اخرين فرد قبول شده كه شكستن شاخ غول نيست اتفاقا اين تيتر شما يه جور توهين به فرزندان ايثارگره يا حق.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
9
8
باسهمیه بندی ی عده افراد بی استعداد وارد دانشگاه میشن ازاون بدتر درازای ورود این افراد ازورود افراد داری سطح تحصیلی بالاتر جلوگیری میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
4
7
سهمیه تو سرتان بخورد. اگر دزدان بیت المال که چشم دیدن خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران را ندارید
ایثارگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
3
8
ههه چون دلتون میخواد این تیتر رو میزارین.حتی اگر هم حذف بشه باز ایثارگران با اقتدار در صدر هستند پس خیلی خودتون و اذیت نکنید...
shaghayegh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
6
7
خیلی ممنون ک زودتر اقدام کردین اینکار واقعا لازم بود با سهمیه اصلا سطح تحصیلات مشخص نمیشه و امیدوارم عدالت همه جا ایجاد بشه و وضعیت حداقل در سطح سواد بهتر از اینی ک الان هست بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
3
12
یکی که پدرش سالمه و داره با آرامش درس میخونه با کسی که پدرش جانباز اعصاب وروانه و جو خونشون اصلا خوب نیست باید برابر باشند


؟؟؟؟؟ کسایی که میگن سهمیه باید حذف بشه نمیدونن خانواده های جانبازان چه مشکلاتی دارن_
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
اونموقع که خانواده های شهدا داشتن برای امنیت شما میجنگیدند هم فکر عدالت بودید دوست عزیز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
4
7
هيچي همين مونده فقط سهميه اين عزيزان رو حذف كنن ! فقط اين گند رو تا حالا نزدن كه الحمدالله مثل اينكه دارن ميزنن.! كسايي هم كه ميگيد بي سواد ميان بالا چرت و پرت نگيد انقد كسي كه پزشكي و رشته هاي تاپ قبول ميشه هم اندازه بقيه تلاش ميكنه انقد مسخره و فضائي فكر نكنيد . سهميه ادم صفر رو ب صد نميرسونه . عوض اينكه احترام بزاريد به اين عزيزان و خانواده هاشون ببينيد چقد حرف مفت ميزنيد .. يكم شعور لطفا ! هر چي تا الان داريم از اينا داريم .. چه زود يادتون ميره
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
هه.چیه؟حالا که دارن عدالتو برقرار میکنن زبون باز کردید تا حالا بدون هیچ علمی وارد دانشگاه مشدید و بعد 7سال یه پزشک بی سواد بیرون میومدید که مردمو بدبخت کنه ها؟خب دیدم که میگم.وقتی با 27هزار پزشکی قبول میشدید ولی الان نه معلومه که باید ناراحت بشید . منتقد مجلس بشید وقتی شماها این حرفا رو میزنید ادم میفهمه که واقعا با یه کون و احمق طرفه همین امسال اینقدر ما رتبه دو رقمی یا سه رقمی داشتیم که بخاطر شما ها یا دانشگاه قبول نشدن یا یه جای بد قبول شدن اونوقت شما ها هم ببا همین سهمیتون کافی بود 30هزار بیارید تا پزشکی فردوسی مشهد قبول شید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
2
4
هيچي همين مونده فقط سهميه اين عزيزان رو حذف كنن ! فقط اين گند رو تا حالا نزدن كه الحمدالله مثل اينكه دارن ميزنن.! كسايي هم كه ميگيد بي سواد ميان بالا چرت و پرت نگيد انقد كسي كه پزشكي و رشته هاي تاپ قبول ميشه هم اندازه بقيه تلاش ميكنه انقد مسخره و فضائي فكر نكنيد . سهميه ادم صفر رو ب صد نميرسونه . عوض اينكه احترام بزاريد به اين عزيزان و خانواده هاشون ببينيد چقد حرف مفت ميزنيد .. يكم شعور لطفا ! هر چي تا الان داريم از اينا داريم .. چه زود يادتون ميره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
بچه جون من نه سهمیه بگیرم نه چیز دیگه ولی اینو بدون که وقتی پدر و مادر تو را پدران اونها برات نگه داشتن که به دست اجنبی نیافته تو باید اینطور جواب بدی حیا هم خوب چیزیه والله به خدا برو بخواب مامانت لالایتو بگه بچه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
3
2
الان واقعا ینی کلا حذف شد؟!
ینی دیگه فرزندان ایثارگر و شاهد هیچ سهمیه ای ندارن؟!
آخه برادر من اون بچه ی وفا دار ایثارگر شاید با رتبه ی کمتر قبول شه ولی اگه پس فردا به جایی برسه مث هیلی ادمای بی شعور و بی معرفتی نیست که به اندک پولی خودشو کشورشو فراموش کنه یا پول خون پدرشو از مریضاش بگیره !اون ادمو واقعا اگه به جایی برسونن حق داره که البته همونم80 درصدش به وظیفه ی خودشه و وسی کمکش نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
2
2
الان واقعا ینی کلا حذف شد؟!
ینی دیگه فرزندان ایثارگر و شاهد هیچ سهمیه ای ندارن؟!
آخه برادر من اون بچه ی وفا دار ایثارگر شاید با رتبه ی کمتر قبول شه ولی اگه پس فردا به جایی برسه مث هیلی ادمای بی شعور و بی معرفتی نیست که به اندک پولی خودشو کشورشو فراموش کنه یا پول خون پدرشو از مریضاش بگیره !اون ادمو واقعا اگه به جایی برسونن حق داره که البته همونم80 درصدش به وظیفه ی خودشه و وسی کمکش نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
3
6
بدبختشدم.حالا چراامسال که من کنکور دارم.میمردید مینداختید سال دیگه حذفش میکردید.والا.این همه موضوع ریخته تو مملکت برید به اونا رسیدگی کنید...اهههههه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
3
4
متاسفم برای نمایندگان که دل خانواده هارو بهدرد میاورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
2
2
کاش ب کل برش میداشتن بی انصافیه ،کجاس اون ارمان های امام :-) . من دارم جون میکنم درس میخونم اون وقت رفیقم با 50000 بره دانشگاه اونم پزشکی دولتی بی انصافیه . کاش مهدی عج زود تر ظهور کنه این بی عدالتیا از بین ببره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
2
خدایی درسته مولایمان عای به بازماندگان جنگ بدر واحد نیزامتیازالکی نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
1
1
خدایی درسته مولایمان عای به بازماندگان جنگ بدر واحد نیزامتیازالکی نداد
saeid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
2
3
این دروغه
اسن سهمیه در کنکور دکتری 96 هنوز هم وجود داشت.
من ثبتنام کردم هنوز توی فرم ثبتنام بودش.
چرا دروغ میگین که سهمیه حذف شده؟
اگر سهمیه حذف شده بود توی فرم ثبت نام نمیومد.
شاید فکر کنید که شاید دانشگاه ها بخوان از این طریق به ایثارگرانی که بعد پذیرفته میشن کمک کنن و این فرم فقط برای شناسایی این افراده. در جواب باید گفت در صورتی که این افراد قبول شوند پس از قبول شدن هم امکان شناسایی اونها وجود داره.
پس این خبر فقط یک دروغ بزرگه که سهمیه حذف شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
3
به نظر من سطح علمی خیلی مهمتره،یه عده که لایق نیستن جای یه عده که زحمت کشیدن و بیخوابی و... میرن دانشگاه هم سطح پزشکای کشور میاد پایین هم حق به حق دار نمیرسه!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
1
چرا انجوری میگد اگر شما هم تو یک هفته فقط یک روزه خوش نداشتید انموقع چی میگفتید ما بچه ایثارگران خیلی تو رنجیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۱
1
2
آقایون چرا الکی قضاوت میکنید از کجا معلوم که اونایی که سهمیه دارن ام صب تا شب درس نمیخونن من خودم پدرم جانباز 25 درصده درسته سهمیه دارم اما خدا شاهده واسه هدفی که دارم به خاطر سهمیه ام یه ذره ام کاهلی نکردمو به قول شما صب تا شب میخونم.لطفا زود قضاوت نکنید.مرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
2
خوب باید بین کسایی که پدرش تموم هستی و زندگیشو واسه مملکت داد و کسای دیگه فرق باشه اون موقعه پدران ما شدن سپر بلای این مملکت اون موقع اون عدالت بود ولی حالا این عدالت نیست مطمئن باشین مام اندازه شماها درس میخونیم ولی مشکل شما اینه که تلاش کافی نکردینو قبول نشدنتونومیخواین پای ماها بذارین و مام هرچی درس میخونیم شاید از شمام بیشتر آخرش میگن به دلیل فرزند جانبازی بود دیگه تلاش ما رو زیر سوال نبرین البته مشکل اینجاس تو ایران واسه ندونم کاری هاشون دنبال مقصر میگردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
2
3
دختر من با سهميه پزشكى قبول شده.هرترم روهم بانمرات تاپ ومعدل بالا مى گذرونه.اينقدر در مورد سواد دانشجويان سهميه اى بى انصاف نباشيد لطفا!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
2
1
شمايي که میگی من پزشکی ميخونم بازحمت خودم رفتم ولی بقیه باسهميه اومدن بيسوادن.خاکبرسراين مملکت که دانشجوی پزشکيش تو هستی بيسواااااااد.برواول تحقیق کن بعدزر بزن.مگه میشه یکی هیچی نخونه بره سر جلسه کنکور بعدباسهميه پزشکی قبول شه چقدتوکوته فکری لعنت به اينجورادما که داغ دل خانواده شهدارو تازه میکنن.الان توسوريه جنگه اگه عرصه داريدبريدبجنگيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
1
شهدا رفتن جنگیدن که ایران ازاد باشه یه سری ام جانباز شدن اما دلیل نمیشه که به خاطر اینکه یه تیر خوردن حق بقیه و ضایع کنن خیلیا هستن که با سهمیه به مراتب بلندی رسیدن اما سواد اونا در حد بچه کلاس پنجمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
حالا تو برو سوريه تنظيم بکن که فقط يک تير بخوري و برگردي . اخه احمق وقتي گلوله سربي مياد نمي پرسه کجات بخوره که شهيد بشي يا جانباز
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
2
3
فرزندان شاهد و ایثارگر در کنکور 95 بدون سهمیه هم رتبه های 1 رقمی و دو رقمی کسب کردن . بعدش دانشگاه ها ایقد صندلی خالی دارن که نیازی به این سهمیه ها نمی باشد . این سهمیه ها فقط مایه خجالت فرزندان شاهد بود و بس . تو دانشگاه که جرات نمی کردیم بگیم فرزند شهیدیم خدارروشگر ورداشتن .بعد این هم اسامی نفرات کنکور پارسال که بدون سهمیه رتبه اوردن
در این مراسم 9 تن از فرزندان شاهد و ایثارگر که حائز رتبه‌های برتر کشوری در کنکور سراسری سال 95 تجلیل شدند. اسامی و رشته‌های پذیرفته شده نفرات برتر: احسان شریفیان از تهران فرزند جانباز 25 درصد رتبه اول کشوری در رشته ریاضی، سجاد قاسمی از قم فرزند آزاده رتبه دوم کشوری در رشته علوم انسانی، محمدحسین محمدی فشارکی از اصفهان فرزند جانباز 50 درصد، رتبه دوم کشوری در رشته زبان، محمدجواد صراطی از تهران فرزند آزاده رتبه پنجم کشوری در رشته علوم انسانی، محمد قربانی از خراسان رضوی فرزند آزاده رتبه 29 کشوری در رشته علوم تجربی، الهام خواجه پور از کرمان فرزند جانباز 25 درصد متوفی رتبه 51 کشوری در رشته علوم تجربی، سیده مرضیه سلامت از تهران فرزند جانباز رتبه 15 کشوری در رشته هنر، امیررضا نصیری از خراسان رضوی فرزند جانباز متوفقی رتبه 28 کشوری در رشته هنر، مجتبی حسین‌زاده از کرمان فرزند جانباز 25 درصد متوفی رتبه 46کشوری در رشته هنر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
4
توكل به خدا.سهميه ما داشتن بابايي بود كه بدليل ضايعه أعصاب و روان خاطراتي از كتك خوردن هاي هميشكي براي ما و مادر رنج كشيده ام كذاشت تا حدي كه مدتها بعد ازدواج هم با كابوس كتك خوردن از خواب ميبريدم و حسرت تفريحاتي كه به دليل معلوليت بابا از ان محروم بوديم وبالش خيس از أشك هاي كودكانه از رنج هاي بيشمار ولي با تمام اين شرائط دانش اموزي موفق.أشكال نداره اكر با أين قوانين باري از مشكلات كشور برداشته ميشود ما از همه راضي تريم بكذاريد مثل بدرهايمان سرباز خط أول باشيم.و حتي مثل بعضيا كه باهر اتفاقي أمريكا رو بر سر ما ميكوبند نميكوييم به إنها بنكريد كه به خانواده سربازان جنك جهاني جه سرويسي ميدهند.انشاءا. روزي با تقديم جانم در راه عقيده آخرين سهميه دنيايي را هم بدهم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۲
1
2
توكل به خدا.سهميه ما داشتن بابايي بود كه بدليل ضايعه أعصاب و روان خاطراتي از كتك خوردن هاي هميشكي براي ما و مادر رنج كشيده ام كذاشت تا حدي كه مدتها بعد ازدواج هم با كابوس كتك خوردن از خواب ميبريدم و حسرت تفريحاتي كه به دليل معلوليت بابا از ان محروم بوديم وبالش خيس از أشك هاي كودكانه از رنج هاي بيشمار ولي با تمام اين شرائط دانش اموزي موفق.أشكال نداره اكر با أين قوانين باري از مشكلات كشور برداشته ميشود ما از همه راضي تريم بكذاريد مثل بدرهايمان سرباز خط أول باشيم.و حتي مثل بعضيا كه باهر اتفاقي أمريكا رو بر سر ما ميكوبند نميكوييم به إنها بنكريد كه به خانواده سربازان جنك جهاني جه سرويسي ميدهند.انشاءا. روزي با تقديم جانم در راه عقيده آخرين سهميه دنيايي را هم بدهم.
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
1
2
به هيچ عنوان سهميه ايثارگران حذف نشده...خياليون راحت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
1
1
ولعنت الله علی الظالمین.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
1
بنظرمن،اگه سهمیه رو حذف کنن،نسبت به فرزندان جانباز امسال و پارسال فرق میذارن،اصلا و ابدا نباید حذف شه،خواهشا کم شایعه کنید،هیچ میدونین با گذاشتن چنین مطالبی وشایعاتی تو سایت به خانواده ایثارگران چقد توهین میکنین؟؟؟؟؟؟؟
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
سلام تو رو خدا راهنمایی کنید.ایا درسته که میگن مجلس سهمیه ایثارگران رو حذف کرده.دوستانی که اطلاعات و امار دقیق دارن لطفا اطلاع بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
فرزند و خواهروبرادر شهید هم حذف شده؟؟
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
1
1
یکی که به هر دلیلی پدرشو از دست داده و مامانش جون کرده تا پول تحصیلشو بده و با قطره قطره عرق ریختن و اشک ریختن مادرش بزرگ شده چی!!!
دم همه ایثارگرا و شهدا گرم... اجر کارشونم پیش خدا میگیرن .. قبول دادم ارامشمون رو مدیونشونیم ولی قبول ندارم ...
که فقط این بچه ها مشکل دارن و باید سهمیه داشته باشن ... همه که غرق در رفاه نبودن... بازم اگر پدر ادم یه تیکه گوشت باشه کنار خونه باشه ولی بدونی هست از اینکه زیر خاک باشه خیلی بهتره ..... خیلی بچه یتیما با همین بچه های جانباز سر یه ازمون میشینن....
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
1
1
فرزندشهیدی رامی شناسم که متخصص زنان وزایمان باسهمیه قبول شده ایشان اززمانی که مشغول به کارشده متاسفانه چندین نفررابه کام مرگ فرستاده خدالعنت کند.
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
1
0
اگر دولت ی کار خوب کرده باشه همین برداشتن سهمیه اس میشناسم کسایی رو ک با سهمیه پزشکی قبول شدن بعد میان ب داداشم پز میدن اخه داداشم پرستاری قبول شد من خودم پشت کنکوریم بامید خدا ک سهمیه برداشته شده بهتر از قبل واسه هدفم میخونم بامید پزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
1
من خودم فرزند جانبازم هروقت بابام بخاطر بمب شیمیایی بدنش تاول میزنه منم بدنم تاول میزنه وقتی بابام ازشدت درد تشنج میکنه وقتی عصبی میشه نمیتونه خودشو کنترل کنه کسی نیست ببینه هیشیکی نیست دردتو ببینه باشه اگر اینجوری دل ماروتسکین میدین برش دارین سهمیه رو ما نمیخاییم فقط میشه یه بار شما بجای ما این دردارو تحمل کنید؟؟میشه یه بار درحق بچه های شهدا پدری کنید؟ آهای شکایی که از عدالت حرف میزنید این زجرارو کشیدین؟؟عدالت بین ماو شما یکسانه؟؟
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
ای کاش این اقایون که یک شبه قانون وماده حذف مکنند. یک ثانیه در اسارت ویک لحظه به جای جانبازان وایثارگران بودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
1
1
آقا آرمان اینو بدونید سهمیه حذف نشده سایت ایثار نوشته و اصلاهم حذف نمیشه ما که سهمیه داریم اصلا رتبمون با شما مقایسه نمیشه هر وقت اطلاعاتت کامل بود بعد بیا نظر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
واقعا براتون متأسفم که بی عرضگی خودتونو نمیبینین و سهمیه شاهد و میبینین همه سهمیه دارن ولی نوعش فرق میکنه بجای اینکه بشینین تو کاری که اصلا بهتون ربط نداره نظر بدینو دخالت کنین بشینین درس بخونین نه اینکه قبول نشدنتونو سر خانواده شاهد بندازین قبول نمیشین چون لیاقت اون رشته رو ندارین اگه شما جای اون خانواده ها بودین بازم این حرفای مفت وبی ارزشو میزدین. اون سمیه حق اوناس ویه حق الناس. اگه سمیه هم نداشتن از شما ها هم با هوش ترن هم عاقل تر. لطفاً بی لیاقتی خودتونو سر دیگران نندازین یذره شعور داشته باشین اشتباه خودتنو قبول کنین.
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
1
0
پس شمایی که میری یه صندلی دانشگاه رو پر میکنی و حق ما رو میخوری با عمت مقایسه میشی ها؟(در جواب ناشناسه)
مخالف بي عدالتي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
1
0
جناب ناشناس جنابعالي مشكل داري و بهت برخورده حذف سهميه ايثاري به هيچكس رررربطي نداره آقاي عاقل عاقل همون فرزندشهيدا بعد4سال پشت كنكور موندن به زور بايه رتبه درپيت قبول ميشن ميان علوم پزشكي شيراز با مني كه جون كندم قبول شدم هم نشين ميشه،هيچي بارش نيست گيراييش در حد0يا منفي حتي بعد استاد از ترس اينكه از خانواده شهيده در مقابل بي سواديش سكوت ميكنه،اثلا تو بگو ببينم اون گل هاي پرپرشده واس خاطر سهميه و خزانه دولت برا خونوادشون رفتن جبهه يا برا رضاي خدا؟لطفا يه ذره فكركن بعد كامنت بذار.... جناب آقاي لاريجاني بابت حذف سهميه و مكاتبه با رهبري براي تصويب تشكر(بارعلمي وپولي از رو دوش دولتم برداشته شد خداروشكر)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
تو خيلي سواد داري دروغگو ...
اصلا را با ص مينويسند يا با ث
معلوم شد خيلي جون کندي حالا کجا خدا بهتر ميدونه ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
اثلا تو کنکور دادي ... اثلا فردا دکتر ميشي ... اثلا يک قرص اشتباهي بيمار را ميکشد ...اثلا رتبه بالايي ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
1
1
خو اگه سهمیه حذف بشه ماهم میشیم رقیب شما باید از خداتونم باشه که حذف نشه و بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
2
رتبه ایثارگران بین فرزندان ایثارگر مقایسه میشه نه شماها اگه یه دانشگا ظرفیتش ۲۰ نفر باشه این ۲۰ نفرو دانش اموزای عادی میرن ۴ نفرهم اضافه میشه که اینا فرزندای ایثارگر و شهدا هستن‌ بیخودی نظر ندید قبول نمیشید و اینکه چن ساله پشت کنکورید خودتون تنبل و درس نخونید ما حق کسی رو نمیخوریم اینم بدونید سهمیه حذف نشده و نمیشه به کوری چش خیلیا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
دوستان کمی با دقت تر بخونید.حذف نشده.ضمنا ایسنا هم نوشته ک حذف نشده .سایت رسمی بنیادشهید ایثار هست ک اصلا چنین چیزی نگفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
بچه ها کسی آمار فرزندان شاهد کنکور95 رو میدونه بگه؟؟؟
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
1
1
سلام تکلیف فرزندان شهدایی که طعم داشتن پدر را نچشیدند چی میشه این انصاف فرزند یک شهید با فرزند یه گردن کلفت برابر باشه یه کم به خودتون بییایید مسولین بی کفایت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
1
0
کنکور اصلا عادلانه نیست. اگ دلیل شما واسه استفاده از سهمیه اینه که پدرتون بیماری اعصاب گرفته یا هر نوع مشکل دیگه ای.این مشکل میتونه تو خیلی از خانواده های دیه هم که جبهه و جنگ نرفتن باشه.اونا هم پس ارامش ندارن.و اگر دلیل استفاده از سهمیه این باشه که پدراتون رفتن جنگ و از یک ملت دفاع کردن باید بگم خیلی از افراد هم رفتن جنگ .ماه ها موندن و دفاع کردن از کشورشون اما چون مجروح نشدن فرزنداشون هیچ سهمیه ای ندارن در کنکور. من خودم فرزند جانبازم.ولی سهمیه ای ندارم. پارسال چند نفر از بچه هایی که لیاقتشو نداشتن با سهمیه تو رشته های پزشکی و دارو قبول شدن. این عدالته؟؟؟
این سهمیه ها هیچوقت برداشته نمیشه.مطمئنم.
ناشناس
|
Mauritius
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
خاک بر سرتان ماده 38 را خوردید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
0
2
سلام
من رشتم تجربی هست یکی از دوستام که دوسال از خودم بزرگتر هست باباش جانبازه حالا درصد جانبازیشو نمیدونم این رفیق من الان داره پزشکی میخونه من کارنامه کنکورش رو دیدم شاید باورتون نشه اما مهم ترین درس اختصاصیش رو که زیست هست 12%زده بود اون درس های اختصای دیگش هم هیچ کدوم بالای 20%نبود(اگه اطلاع داشته باشید توی کارنامه کنکور واسه اونایی که سهمیه دارن سهمیه فقط روی رتبه منطقه اثر داره و رتبه کشوری رو تغیری نمیده)دوست من رتبه منطقش که منطقه دو بود شده بود 1400 اما رتبه کشوریش60000بود ینی اگه بدون سهمیه بخوایم حساب کنیم رتبه منطقش باید میشد30هزار(این همه تفاوت مگه میشه باور کرد؟!من هم اگه خودم با چشم خودم ندیده بودم باور نمیکردم به شما هم حق میدم باور نکنید اما عین حقیقت هس) اما به هر حال این عزیزان به گردن این ملت حق دارن و به نظر من باید بین اونا و خانواده های عادی فرق باشه اما ای کاش این امتیازات رو توی یه بخش دیگه ای به جز علم به این عزیزان میدادن یا اصلا یه دانشگاه جدا واسه بچه ای شهدا و.... میزدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
1
سلام خواهر وبرادر شهدا که هیچ سهمیه ندارن چی خودش درس میخونند و به جایی میرسند و هرکی هم ببینه میگه اره سهمیه دارین و حداقل دانشگاه یه تخفیف شهریه یا چیز دیگه ندارن اما هرجا برن بهشون میگن سهمیه دارید واقعا به خواهر وبرادر شهید ظلم شده هیچ حقی براشون در نظر گرفته نشده شایدبرادر ی که شهید شده هم کس پدر و مادر و خواهر وبردارش بوده و بارفتن اون دیگه پشتوانه ای ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
0
ای کسی ک میگی با برداشتن سهمیه‌ها پزشک بی سواد دیگه پیدا نمیشه پزشکهای بیسواد یه مشت بچه مایه دار بی دردن ک با پول میرن دانشگاه آزاد و هیچ فهمی هم از درد بیماراشون یا بی پولی اونها ندارن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
1
0
این عادلانه نیست که تا نوبت ما شد حذفش کنند خواهشن حذف نکنید
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
سهمیه نمی خوای خودت بخون
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
این یک تصمیم درست بود که باید سال ها قبل اتخاذ میگردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
حذف نشده فقط از دایمی بودن خارج شده چرا بزرگش میکنین
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
انشالله ک حذف نشده ونمیشه دوستان عزیزم نگران نباشین,من خودم پشت کنکور موندم واگرحذف بشه بزرگترین خیانت به خانواده شاهد وایثارگراست,من تاجایی ک متوجه شدم سهمیه حذف نشده وفقط از لایحه احکام داییمی حذف شده ودرقانون ۷۰جامع خدمات رسانی ب ایثارگران اومده,ایثارگران سرمایه های کشورند,قابل توجه کسایی ک خوشحال هستند ک سهمیه حذف شده بگم سهمیه کماکان به قوت خودش پابرجاست برید سایت ایثار,واین حق فرزندان ایثارگره ک واقعاخداخودش میدونه شرایط درس خوندنشون بابقیه خیلی فرق داره,از همه مسولین کشورومجلس شورای اسلامی تقاضامیکنم هیچوقت سهمیه رو حذف نکند,فدای رهبرم,,,
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
واقعا حذف سهمیه ظلمه ظلمه بخدا,منی ک بابام جانبازه یکسره بیمارستانه شب وروزمون شده گریه یه مسافرت تاحالا نرفتیم بابقیه باید یکسان باشیم؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
واقعا حذف سهمیه ظلمه ظلمه بخدا,منی ک بابام جانبازه یکسره بیمارستانه شب وروزمون شده گریه یه مسافرت تاحالا نرفتیم بابقیه باید یکسان باشیم؟؟؟؟؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
انشاء اله با حذف سهمیه حق به حق دار برسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
اقامحمد سهمیه حذف نشده خوشحال نباش
barana
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
اقا محمد حذف نشده و نمیشه با حذف سهمیه حق به حق دار نمیرسه حق ما ضایع میشه چند روز دیگه هم دفترچه کنکور میاد و میبینید که حذف نشده ازاینکه دلتونو به این حرفا خوش کردید پشیمون میشید
جانباز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
اقامحمد خوشحال نباششششش حذف نشده
ساناز
|
Germany
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
سهمیه برداشته نمیشه هیچوقت.اصلاخودتون روناراحت و نگران نکنید.درضمن برادروخواهرایی ک میسوزند ک بعضیا سهمیه دارند اگ عرضه داشتیدشماام میخوندیدیه چیزی میشدید.بعدشم بگه های شاهد جای شمارو تودانشگاه نمیگیرن.فق یک چهارم دانشگاه رومیگیرند ک هرسال باید این ظرفیت پرشه چون پدراشون رفتن وقتی ک پدرای شما راحت میخوابیدن جنگیدن و خمپاره خورده بشون.لطفا اینهمه شبیه شمر و یزید نباشین.درسته ک میگن آدمای بد هنوز هستن.پس یه نگاه ب خودتون بندازین.هه
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
ابن لايحه بايد حذف مطلق شود شماهايي كه جانباز و إيثار گريد بدونيد كه جواب ظلم رو با ظلم نميدهند ،اشرايط شما سخت و كاملا قابل احترام ولي اين راهش نيست دولت بايد براي ايثارگران دانشگاه هايي با واحد هاي جداگانه اختيار كند كه به راحت وارد دانشگاه شوند ولي نه در كنار دانشجويان عادي،،متاسفانه در محيط دانشگاه مدعي ترين و پايين ترين سطح علمي از آن اين فرزندان است كه مطلقا بايد از اين روند جلوگيري شود سطح علمي آموزش عالي را اين أفراد مستقيما كاهش ميدهند.به عنوان يك استاد دانشگا در دانشگاه سراسري شهر تهران اعتراف ميكنم شاگردانم كه سهميه دارند نه از جهت توانِ علمي و نه از جهت توانِ رواني توانايي تحصيل ندارند
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
اره اجی ساناز بعضیا از شمرم بدترن بخدا,کلا سهمیه ایثارگرا جدامحاسبه میشه,حق کسی ضایعه نشده ونمیشه
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
الهی کور شود چشم حسودان که نمیتوانند پیشرفت جانبازان و خانوادشان را ببیند
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
زیاد خوشحال نشوید این سایت همتون را گزاشته سر کار مجلس جرات ندارد که این قانون را از بین ببد انوقت با انبوهی از جانبازان روبرو میشود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
با سلام .من پدر دو سال حنگ بوده ولی جانباز نیست.ایا سهمیه ای به من تعلق میگیره،چون توی دفترچه کنکور گزینه فرزند ایثار گر نیست میپرسم.خواهشا جواب بدید اگه کسی میدونه حتما حواب بده چون گزینه فرزتد ایثار گر توی دفترچه کنکور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
امیدوارم برداشته نشده باشه اینطوری بین بچه هایی که تاحالا ازسهمیه استفاده کردن وبقیه که هنوز نکردن تفاوت گذاشته میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
امیدوارم برداشته نشده باشه اینطوری بین بچه هایی که تاحالا ازسهمیه استفاده کردن وبقیه که هنوز نکردن تفاوت گذاشته میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
0
بچه ها من کنکور ثبت نام کردم پیامکش نیومد,مهمه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
بچه ها نترسید یکی از اقوام ما نمایندس و ازش پرسیدم که این حذف کردن سهمیه چیه گفت این کار مجلس با مخالفت خیلی از مسئولین مواجه شده و تا چند روز دیگه سهمیه بجای خودش برمیگرده و تازه ممکنه افزایشم پیدا کنه ماها مدیون جانبازامون هستیم که الان با ارامشو امنیت داریم زندگی میکنیم
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
0
توروخدا جوابمو بدین من ثبت نام کردم برام پیامک نیومد,چکارکنم؟!دارم از استرس میمیرم
پاسخ ها
sajad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
حتما کارتی که از سنجش خریدی 20تومنی بوده.اون کارتی که 20500تومنه واست پیامک میفرسته(بیست هزارو پونصد)
samira
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
نازنین جون منم ثبت نام کردم واسم پیامک نیومد واسه دوستامم نیومده نگران نباش
samira
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
بچه ها این قضیه ی 70 درصد قبولی ها رو باید بزنی یعنی چی؟؟
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
0
ممنون اجی سمیرا خیالم راحت شد,نه اقاسجاد کارتم باپیامک بود
ب آدم بدون سهمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
با سلام من خودم سهمیه ندارم ولی بچه هایی و میگن سهمیه جانبازان حقشون نقش پرت میگن فقط و درسخون نیستن اولا تو بچه آن درسخون بودی تو سایت ها در نمیکشی و درست و میخوندی آنجا مگ با این حرفا چیزی عوض میشه و بخای حرف گفت بزنی هر سال عده زیادی بدون سهمیه قبول میشن اگ عرضه داری و ادعات میشه و درسخونی برو درست و فنون و جزو اون عده باشی و بدون سهمیه قبول میشن من خودمم بدون سهمیه دراز من بالای 7000هست و قبول میشم یاحق
ب آدم بدون سهمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
0
با سلام من خودم سهمیه ندارم ولی بچه هایی و میگن سهمیه جانبازان حقشون نقش پرت میگن فقط و درسخون نیستن اولا تو بچه آن درسخون بودی تو سایت ها در نمیکشی و درست و میخوندی آنجا مگ با این حرفا چیزی عوض میشه و بخای حرف گفت بزنی هر سال عده زیادی بدون سهمیه قبول میشن اگ عرضه داری و ادعات میشه و درسخونی برو درست و فنون و جزو اون عده باشی و بدون سهمیه قبول میشن من خودمم بدون سهمیه دراز من بالای 7000هست و قبول میشم یاحق
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
0
سهمیه حذف شده یا نه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
0
کاش حق بچه های شهید و جانباز و یه جور دیگه عدا میکردن مثلا پول خوابگاه نمیگرفتن یا هر چیزی خدارو خوش نمیاد ک با ما ک سهمیه نداریم مقایسه بشن کنکور خیلییییی رقابتیه نامردیه که به بعضیا سهمیه بدن.لاقل ورودی هر رشته چن نفر از بچه های شهید و جانباز بزارن نه ایکه با رتبه سی وسه هزار رادیولژی قبول شن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
0
کاش حق بچه های شهید و جانباز و یه جور دیگه عدا میکردن مثلا پول خوابگاه نمیگرفتن یا هر چیزی خدارو خوش نمیاد ک با ما ک سهمیه نداریم مقایسه بشن کنکور خیلییییی رقابتیه نامردیه که به بعضیا سهمیه بدن.لاقل ورودی هر رشته چن نفر از بچه های شهید و جانباز بزارن نه ایکه با رتبه سی وسه هزار رادیولژی قبول شن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
با سلام
من با تمام وجودم قبول دارم که ما هرچی داریم از شهدا داریم ولی به نظرم به جای دادن سهمیه به خانواده های شهدا و جانبازان و ایثارگران، مجلس قانونی تصویب کنه که تمام هزینه های کتاب ها و جزوه ها و کلاس های آمادگی کنکور آنها را بپردازد تا اینکه فرد با مطالعه اندک و کمترین تلاش در دانشگاه قبول شود و این عین عدالت است و انگیزه رو در افرادی که تمام تلاششون برای ورود به دانشگاه میکنند از بین نمیبرد.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
0
0
واقعا متاسفم سهمیه ایثارگری حتی یک درصد هم برخلاف عدالت تحصیلی هستش و اکثریت موافق من هستند درضمن تیتر شما اشتباه هست و منظور دار و جهت دار وگرنه کاش سهمیه حذف میشد اما حذف نشده فقط یه قانون مزخرف که میگفت باید حتما یک چهارم هر کلاس رو اشخاص مدعی و زیر چتر پر کنن حذف شده...
واقعا متاسفم اخه باباها شما واسه خدا جنگیدن یا سهمیه و پول که اینطور منت میزارین سر بقیه
خداروشکر که جامعه علمی شمارو طرد میکنه همیشه ادم های مدعی انگار جمهوری اسلامی ارث باباتونه
naznin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
سهمیه حق فرزندان جانباز هست.شماها چی میدونید که ماها چی میکشیم توخونه وقتی ناله های بابامو میبینم دیگه اعصابی هم واسم میمونه که بخوام درس بخونم.ولی با این شرایط از صب تاشب دارم درس میخونم.کی میگه بچهای که سهمیه دارن درس نمیخونن سواد ندارن همینجوری میان دانشگاه،اون تویی که سواد نداریو نمیدونی چی میگی مگه میشه طرف هیچی درس نخونه بعد بیاد بهترین دانشگاه با بهترین رتبه قبول شه.بعد این فرزندان در دانشگاه جای شماها رو مگه میگیرن که اینقدر دارین میترکین.بجای این بحثا بشینین درس بخونین.
naznin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
سهمیه حق فرزندان جانباز هست.شماها چی میدونید که ماها چی میکشیم توخونه وقتی ناله های بابامو میبینم دیگه اعصابی هم واسم میمونه که بخوام درس بخونم.ولی با این شرایط از صب تاشب دارم درس میخونم.کی میگه بچهای که سهمیه دارن درس نمیخونن سواد ندارن همینجوری میان دانشگاه،اون تویی که سواد نداریو نمیدونی چی میگی مگه میشه طرف هیچی درس نخونه بعد بیاد بهترین دانشگاه با بهترین رتبه قبول شه.بعد این فرزندان در دانشگاه جای شماها رو مگه میگیرن که اینقدر دارین میترکین.بجای این بحثا بشینین درس بخونین.
naznin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
سهمیه حق فرزندان جانباز هست.شماها چی میدونید که ماها چی میکشیم توخونه وقتی ناله های بابامو میبینم دیگه اعصابی هم واسم میمونه که بخوام درس بخونم.ولی با این شرایط از صب تاشب دارم درس میخونم.کی میگه بچهای که سهمیه دارن درس نمیخونن سواد ندارن همینجوری میان دانشگاه،اون تویی که سواد نداریو نمیدونی چی میگی مگه میشه طرف هیچی درس نخونه بعد بیاد بهترین دانشگاه با بهترین رتبه قبول شه.بعد این فرزندان در دانشگاه جای شماها رو مگه میگیرن که اینقدر دارین میترکین.بجای این بحثا بشینین درس بخونین.
سمانه
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
من موندم چرا یه سریا اینقدرکوته فکرن.باباهای ما بخاطر شماها رفتن جنگیدن و سلامتیشونو از دست دادن تا با ارامش زندگی کنین.بچهای جانبازان زجرمیکشن توخونه شماخا حالیتون نیست.خوب شماها پدراتون میرفتن جنگ سلامتیشون و از دست بدن بعد ببینم بازم این حرفا رو میزدین.واقعا که شماها کجا بزرگ شدین که حرمت نگه نمیدارین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
تف به روتون بیاد نمک نشناس ها کاش یک دفعه دیگه جنگ میشد ببینم کدوم یکیتون جرات رفتن به جنگ رو دارید همگی از ترس خودتون رو خراب میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
سلام یکی به من تفاوت پسر یا دختری که پدر بزرگوارش شهید شده رو با پسر و دختری که پدرشو به دلایل دیگری از دست داده بگه... فرق پسر یا دختری با پدر مریض با جانباز رو بده... این پسر ها و دختر ها چه تاثیری میتوانستند در علت مرگ یا معلولیت پدر خودشون داشته باشند؟؟؟ اونهایی که 25 درصد سهمیه دارند چه تفاوتی با اینها دارند ؟؟اونها چه کار کردند که راه نا هموار موفقیت با 1001 وسیله و در 1001 پستی بلندی زندگی براشون همواره؟؟؟بگند تا اونهایی که پدر مرده یا معلول دارند هم انجام بدهند تا شاید اونها هم موفقیت تظمینی رو تجربه کنند...عده ای میکند همشون که پزشک نمیشوند (بله در حالت عادی یک از 150 مردم پزشک میشوند و آنها یک از 10 ولی پر واضح است که برای داشتن امنیت شغلی و شغل مناسب به هیچ عنوان لازم نیست پزشک شوند(10 از 10 آنها موفق خواهند شد)... اونها فقط یک لیسانس میخواهند...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
0
0
من اعتقاد دارم باید در همه ی زمینه ها جز کنکور به خانواده ی ایثاذگران و شهدای عزیز کمک بشه .فرض کنید یکی از نخبگان علمی کشور هم ک جزو خانواده ایثارگران باشه و حتی اگه از سهمیه هم استفاده نکنه ،باز بهش میگن ک با سهمیه رفته دانشگاه و... که در کل زحمات این ادم هم ب کلی هدر میره. و این عدالت نیس . اتفاقا بسیاری از فرزندان ایثارگران در زمینه های علمی از دیگران سرتر هم هستن ولی چه کار کنیم در کشوری هستیم که بی برنامه گی اولین برنامه س .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
نباید سهمیه رو تو کنکور تاثیر بدن من خودم دو سال پشت کنکورم شبانه روز دارم درس میخونم پارسال رتبم شد 1300 تجربی ولی خیلی هارو میشناسم که با درصد های خیلی کم پزشکی قبول شدن در حق کنکوری ها ظلم میشه خیلی از کنکوری هستن که نمیتونن کلاس برن به علت مشکلات مالی اینا حساب نیستن ما زندگیمونو مدیون جانبازان هستیم ولی علم چیزی نیست که با سهمیه بسنجنش هر چقدر که میخوان از لحاظ مالی جانبازان رو حمایت کنن خدارو خوش میاد که ما شب تا صبح درس بخونیم بعدش یه عده با درصدهای مسخره پزشکی قبول شن من خودم کارنامه چند تا از اونایی که سهمیه دارن رو دیدم واقعا تعجب آور بودن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
نباید سهمیه رو تو کنکور تاثیر بدن من خودم دو سال پشت کنکورم شبانه روز دارم درس میخونم پارسال رتبم شد 1300 تجربی ولی خیلی هارو میشناسم که با درصد های خیلی کم پزشکی قبول شدن در حق کنکوری ها ظلم میشه خیلی از کنکوری هستن که نمیتونن کلاس برن به علت مشکلات مالی اینا حساب نیستن ما زندگیمونو مدیون جانبازان هستیم ولی علم چیزی نیست که با سهمیه بسنجنش هر چقدر که میخوان از لحاظ مالی جانبازان رو حمایت کنن خدارو خوش میاد که ما شب تا صبح درس بخونیم بعدش یه عده با درصدهای مسخره پزشکی قبول شن من خودم کارنامه چند تا از اونایی که سهمیه دارن رو دیدم واقعا تعجب آور بودن
طاها
|
Germany
|
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
0
0
هیچ جانبازی نداریم.
همشون خودشون رو زدن به مریضی وگرنه دهه هشتاد دیگه نمیتوانستند بچه دار بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۴
0
0
یه عده باید تو وضعیت خانواده شهدا و ایثارگرا قرار بگیرن تا بتونن درکشون کنن. من پدرم جانباز متوفی‌س یعنی عملا هیچ پدری ندارم! مامانم داره کار میکنه تا بتونه خرجیه ما سه تا بچه رو دربیاره حتی با اینکه بیشتر از ۵۰ سال سن داره. داداشمم داره کار میکنه. فکر میکنین دارم چطور درس میخونم؟ تو یه خونه ۴۰ متری که حتی برای خودمونم نیس. بخاطر شرایط روحی روانی خانواده مامانم ازدواج کرد ولی طرف ادم بدی از اب دراومد و نصف اموال خونه که به نامش بود برداشت برد حتی پولشم نداده بود... . الانم وضعیت خانوادمون خیلی افتضاحه... هر شب گریه میکنم تا خوابم ببره. خیلی سخته اینکه هرشب با ترس بگذرونی که نکنه یه وقت یکی بیاد ازمون دزدی کنه. میدونید.. تنها قضیه این نیس.. . من ۱۰ ماهگی پدرمو از دست دادم و الان تقریبا نمیدونم پدر یعنی چی و همیشه هم احساس کمبودشو دارم.همسایه ها میدونستن که ما پدر نداریم فکر میکردن ما ادمای بدی میشیم توی جامعه بخاطر همین هیچوقت بچه هاشونو نمیذاشتن با ما بازی کنن. زندگیمون خیلی دردناکتر از ایناس ولی نمیتونم بگم. فقط اینو میخوام بگم که هنوزم میگید سهمیه برای ما حرومه؟ زنی که نمیتونه حتی خرجی بچه هاشو بده سهمیه براشون حرومه؟ بچه هایی که بی پدر بزرگ شدن سهمیه براشون حرومه؟ این دقیقا دردیه که هر کسی نمیتونه درک کنه یا بهتره بگم هیچکس. دلم برای بابایی که تا حالا ندیدمش تنگ شده... سهمیه بخوره تو سرتون! مگه مشکل من فقط سهمیه داشتنمه؟ مشکل من دردیه که تقریبا از اول زندگیم دارم به دوش میکشم... منم پدر میخواستم‌‌... منم خانواده میخواستم... سهمیه برام مهم نیست...
نظر شما
(ضروری نیست)
(ضروری نیست)
آخرین اخبار